עגיל בלשון ..
כואב ?
וכמה עולה?
ועגיל באוז למעלה [אינדסטריאל או משהו כזה XD]
כואב ?
ואם מישהו פה עשה את זה עם אקדח או מחט ?
בלשון לא עשיתי , אבל באוזן למעלה כן..
וברגע שאת עושה את זה , זה לא כואב , רק בלילה חח את לא יכולה לישון על האוזן :| ועשיתי עם אקדח..
QUOTE (שני-מימון @ 25/06/2007) בלשון לא עשיתי , אבל באוזן למעלה כן..
וברגע שאת עושה את זה , זה לא כואב , רק בלילה חח את לא יכולה לישון על האוזן :| ועשיתי עם אקדח..
אני מתה לעשות
אבל בפעם האחרונה שרציתי לעשות
ההרצאה שנתן לי המוכר על הסיכון שיש באוזן
ברחתי לו משמה
תלוי למי את הולכת עם הוא מבין בזה לא יקרה לך כלום
QUOTE (שני-מימון @ 25/06/2007) תלוי למי את הולכת עם הוא מבין בזה לא יקרה לך כלום
כן אני צריכה לחפש ....
איפה את עשית?
וכמה עלה לך?
באוזן למעלה תום מהאתר עשה מאמי
תשאלי אותו ...
לגבי הלשון זה כואב אבל מתרגלים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בלשון יש לדודה שלי.
איממ בהתחלה כאב לה.
רק בשבוע הראשון היא בקושי יכלה לאכול..
אבל עכשיו חופשי..
יש לה אותו כבר 4-5 שנים !
באוזן למעלה.הייה לי..
הורדתי על היום השני..כי כאב לי..
חחח לא כדאי לך לעשות !
באוזן זה ממש כואב
כל מי שאני מכירה שעשה הוריד את זה
אני מתה לעשות
אבל אני ממש מפחדת
ולשון..יאק
לא אוהבת
וזה ממש כואב
מצאת לך מקומות
טנקקקקקקס לכווולם.........
אם את מתכוונת למה שאני חושבת שאת מתכוונת
חחחחחחחחחח
אז באוזן למעלה קוראים לזה " אליקס "
חברה שלי עשתה , ובימים הראשונים ממש כאב לה
והאוזן הייתה רגישה כזו -
כמה שבועות ,
אבל עכשיו זה די בסדר !
תדעי לך שזה ממש אבל ממש מסוכן כי מערכת העצבים מתרכזת שם !
ו ........ לשון , אני אישית ?
לא אוהבת ..........................
אומרים שכיף להתנשק עם זה 😊
😯 אבל זה מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדד כואב ...
כאילו אני אישית בוכה ממש שאני בטעות נושכת לעצמי את הלשון ... חח
אז תארי לעצמך עגיל !
אבלל ... איך שבא לך ...
בהצלחה בכל מקרה ! 😛
למעלה באוזן עשיתי לפני שבוע,אני יגיד את זה כך כואב שלוש שניות ויומיים בערך כואב לישון על האוזן אבל אחר כך זה סבבה,חוק אחד אל תוצאי ת'עגיל אחרי שבוע😢😢עשיתי את זה אתמול והאוזן שלי כואבת רצחחח כל נגיעה כואב לי עכשיו!
אהה ועשיתי באקדח 15 שקל.
לשון ? אמרו לי שזה כואב רצצח
שניר (שניר_הנסיך) עשה והלשון שלו הייתה נפוחה
ואיזה ארבעה ימים התנשקנו כמו מפגרררים ...
עולה כמעט 200 שקל אם אין לך עגיל רפואי להבייא
ובאוזן לחברה שלי יש וכל נגיעה כאבה לה
יחסית הרבה אחרי שהיא עשתה .
למעלה באוזן חברה שלי עשתה זה כאב טיפה אבל זה כלום עכשיו חופשי היא נוגעת בו וכאלה..
ובלשון מלא שאנ מכירה עשו לא ממש הזיז להם..
וכאלה שכאב אבל טיפה וזהו
עוד משהההו
שלושה שאני מכירה עשו בלשון
אחד מהם אמר לי -
לא משנננה מה יגידו לך אל תעשי שמה בחיים !
זה דופק ת'שיניים וכאללה וגם מסוכן לאללה .
השני זה שניר שהלשון שלו הייתה נפווחה וכאב לו ממש .
ועוד אחד הוריד אחרי שהפסיק לכאוב והכל
לא זוווכרת אפילו למה .
בקיצור , לא כדאאאי ...
אבל מה ? יש לי עוד ידיד עם עגיל
שאמר שבקושי כאב לו
והוא איתו כבר 5 שנים + ...