צרפת
25.6 - 10.7
אני אתגעגע(:
יאההההה...איזה כייף
תהניי מתוקה..=]
תעשיי חיים!..(=
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) יאההההה...איזה כייף
תהניי מתוקה..=]
תעשיי חיים!..(=
😁
יא קראיני תהני מאמי אוהבת אתותך
איזה כיף!!!
תהני מאמי!
חבל שלא חיכית לי נראה לי אני יטוס לאיזור עוד איזה 3 שבועות...חחחחח
בא לי לבכווות 😢
תהנייי מאמייי (:
עם מי את טסה?
אופיקקקקקקק עצובה בשבילי=[
שמחה בשבילך😊
מאמי שלי?! תהני בימים האלהה הכי שאפשר !!!
תעשי חיים !
ותחזרייי אלינו מהרררררר !!
אוהבתת אותך !!
QUOTE (_קרנוש_ @ 24/06/2007) בא לי לבכווות 😢
תהנייי מאמייי (:
עם מי את טסה?
אמא,
אח"כ אחותי מצטרפת ..
עם דודים , ובני דודים ונוסעים לדודים חיחי 😊
יאאא מותקק
תהניי
ואני רוצה תמונות אחר כך
נתגעגעעעע
איייזה כיף לך 😊
תהנייי הכי שיש😊
תהנננננננננני מכל רגגגגגע...
אני אתגעגע אליך המווווווון 3>
תשמרי על עצמךךךךךך !!
מחכה לתמונות P:
אוהבת אותך בובה 3> 3> 3>
בייבי תיהני הכי שאפשר !!
אני אתגעגעע
מוואאהה
ווואווו
תהני !!! 😁
פעם ראשונה שאת טסה ?
וואיי איזה כיף..!!
איך אני מתגעגעת לצרפת..😢
בא לך לקחת אותי איתך במזוודה..? אני לא כזאת שמנה.. 😁
קאריני, מתוקה שלי,
תהני הכי שבעולם..!! תנצלי כל יום..!!
תחזרי בריאה, שמחה עם הרבה זכרונות ותמונות..!! 😊
נתגעגע..תחזרי במהרה..!!
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואהה