פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

-פריקה-

✍️ --בובית--10 📅 24/06/2007 17:47 👁️ 182 צפיות 💬 13 הודעות


"יש בי המון רגשות
של אהבה שיכלה להיות
יש קשיים מסביב
שבמקום לנצח אותם מוותרים
אהבה שלי כלפייך חזקה וגדולה
פעם מדברים פעם לא
קשה בלעדיך נגעת בי כ"כ עמוק
אך אהבה הזאתי כניראה שלא תשרוד
עצוב לי בלעדיך רוצה אותך
להרגיש, לחבק, לנשק והכי לאוהב אותך לנצח
אולי תחזק אותנו תרים אותנו
ותראה שאפשר להתגבר על הכל
הכל נמצא תלוי באוויר ואין לי ממי לקבל תשובה
אולי לשמור זאת בבטן עד שתקבל החלטה
ועד אז הלילות היו ארוכים וללא שינה
רק במחשבות עלייך ועיניי מלאות דמעה..."

אוווף אוווווווף ואוווווווווווווווווף !!!!!!!!!!!!!!!!

😢



יאאאאאא ילדת יומולדת?!?!?!
מה קרה מאמיי תהיי חזקה
הכל יהיה בסדר
אני שולחת לךך חיבוק ענקי
אל תוותרי על האהבה הזאת
תתני הכל כדי שהיא תצליח ותהיה טובה
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לך יומולדת!!!
ואת עצובה?!!!!!?!?!!?!?!?!?

אני לא אתן לך להיות עצובה!!!!..
איפה החיוך שלך!? אה?!?

נכון,אהבה זה דבר לא קל,
יש הרבה קשיים,כשלונות

ונכון לא כל אהבה בסוף מתגשמת
אבל מכל אהבה את לומדת דברים חדשים
לומדת מטעויות

אבל מאמי,כל דבר שקורה הכול לטובה
אפילו אהבה שלא תמיד מתממשת
כנראה יש סיבות
שאת לא יודעת

אבל לבסוף מבינים
למה זה ככה
כי אלוהים רוצה רק את הטוב בשבילך!

אוהבת אותך
יפה שלי אני עם הבנות אל תיהיי עצובה במיוחד ביום הזה לא מרשה
לך אוהבת אותך אל תיהיי ככה יפתייי
אווץ'....

נשמע כואב...מאמי...יומולדת...לא מתאים עכשיו להיות עצובים...:/

תשכחי את זה לפחות ליום אחד...!
אבל אבל קשה לי

ותוודה לכם

אני פשוט אוהבת אותו יותר מדי
את תהיי גיבורה ותעברי
את זה כמו גדולה
תתני לעצמך לפחות היום להנות
תנסי לא לחשוב על רע ועצוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי אל תהיי עצובה ועוד ביום הולדת.

תני חיוך ושכחי מהכול רק להיום הזה שבו גדלת בשנה 😊
QUOTE (נאפי @ 24/06/2007) את תהיי גיבורה ותעברי
את זה כמו גדולה
תתני לעצמך לפחות היום להנות
תנסי לא לחשוב על רע ועצוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
ומזל טוב מאמי !
אל תהיי עצובי..
במיוחד לא ביומלדת..
שום דבר ואף אחד לא שווה את זה !
תני חיוךךךךךך 😊
אווף באמת שנסיתי לא לחשוב , אבל לא הכי הצלחתי

החברות היו פה היה באממת כיייף!
ואז יצאנו וחזרתי לא מזמן 2:00

אבל אבל בפנים עצוב לי
אני רוצה אותו יותר מכל דבר אחר
באממת!!!

אנחנו כרגע לא הכי מדברים
קשה לי וכואב לי!!!!!!

😢😢😢😢😢😢😢😢


אאאאאאאווווווווווווףףףףףף
אני יודעת שכואב לך
אבל תתני לזה לבוא ולדכא אותך כל חייך?!
בסדר את אוהבת אותו, תלמדי גם לחייך חוץ ממנו
לעשות הפרדה בין דברים
כל הזמן אנחנו נהיה במצבים שנרגיש מבואסים ומדוכאים
אבל זה לא אומר שכל החיים שלנו יהיו ככה
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) אני יודעת שכואב לך
אבל תתני לזה לבוא ולדכא אותך כל חייך?!
בסדר את אוהבת אותו, תלמדי גם לחייך חוץ ממנו
לעשות הפרדה בין דברים
כל הזמן אנחנו נהיה במצבים שנרגיש מבואסים ומדוכאים
אבל זה לא אומר שכל החיים שלנו יהיו ככה
אהבה יותר חזקה ממני

ואני מחייכת גם חוץ מדברים שלא קשורים בו

פשוט אני לא רוצה לאבד אותו!!!!
ושנינו כרגע פגועים
ככה לפחות זאת היה הודעה אחרונה ממנו
"פגעת בי כמו שאף אחת אחרת לא פגעה בי..."
ואז שלחתי
"גם אתה בי..."

וזהו זה היה ב-19.6
אפילו מזל טוב לא אמר וכ"כ ציפתי 😢😢😢

אווווף אני רוצה אותו שלי שלי שלי שלי!!!!

בקרוב גם לו יש יום הולדת 8.7 ואני לא מתכוונת להיות סנובית!!
וחסרת רגש.... אני אשלח לו משהו'

אוווף כוואב לי!!
קשה להבין אותי . . . . .
אמרתי לך את דעתי מה אני חושב עליו ועל השני..
מה אני חושב על כל זה...
בשורה התחתונה את את הקובעת ואת תעשי מה שאת צריכה לעשות ומה שאת רוצה לעשות
אני מקווה שהבחירה שלך תהיה טובה ולא תפגע בך עוד יותר...
ובכל מקרה..את צריכה לחייך,יש לך חיוך יפה,תחייכי אותו, "גם כשאת עצובה מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך" והרבה אנשים התאהבו ועוד יתאהבו בחיוך שלך,כי לא רק החיוך שלך מדהים,גם היופי הפנימי שלך מדהים,כך גם כן היופי החיצוני שלך..את ילדה מדהימה,הבן אדם שפגע בך,לא שווה שתבכי בגללו...זה הכל.

יהיה טוב נשמה...
QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) אמרתי לך את דעתי מה אני חושב עליו ועל השני..
מה אני חושב על כל זה...
בשורה התחתונה את את הקובעת ואת תעשי מה שאת צריכה לעשות ומה שאת רוצה לעשות
אני מקווה שהבחירה שלך תהיה טובה ולא תפגע בך עוד יותר...
ובכל מקרה..את צריכה לחייך,יש לך חיוך יפה,תחייכי אותו, "גם כשאת עצובה מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך" והרבה אנשים התאהבו ועוד יתאהבו בחיוך שלך,כי לא רק החיוך שלך מדהים,גם היופי הפנימי שלך מדהים,כך גם כן היופי החיצוני שלך..את ילדה מדהימה,הבן אדם שפגע בך,לא שווה שתבכי בגללו...זה הכל.

יהיה טוב נשמה...
הלוואי שהיה טוב נירו'ש מהפה שלך לה'!!!!


\\\\\\\\=

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך