פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מתנות שיתוף+שאלה......

שיתוף+שאלה...

✍️ מוריה16 📅 24/06/2007 16:53 👁️ 728 צפיות 💬 25 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
טוב תקשיבו הכנתי לחבר שלי ערכת משו משו...
לקחתי קופסא בצורת לב כתבתי עליה באותיות של עץ "משו למישו שהוא ממש משו משו"

בפנים שמתי...
משו ריחני-סבונים
משו נעים-דובי
משו מתוק-שוקולד
משו מפתיע-ביצת הפתעה
משו לקרוא-מכתב
משו שיאיר לך את הדרך-נר
משו לשמוע-דיסק
משו לטעום-סוכריה על מקל (שכתוב עליה משו למישו שהוא ממש משו משו)
משו יומיומי-ספל שמצויור עליה לבבות וכאלה..
משו יפה-מראה
משו ללבוש-בוקסר...

אתם חושבות שזה מספיק??!
כאילו זה רנאה מושקע ויפה...!?!?

אההה ואני גם יוסיף את הסיבות למה אני אוהבת אותו1!!!
מה דעתכם לרשום את כל הסיבות בדף אחד או לרשום כל סיבה על לב כזה...?
יאוו איזה מדהימה!!!..=]
כל הכבוד על ההשקעה הרבה!

ואני חושבת שהכי יפה לכתוב ת'סיבות דף דף,
אבל אם יש לך סבלנות לזה
אם לא,פשוט תשקיעי בדף אחד את כל הסיבות!..

וכל הכבוד לך מוריה ,מקסימה את!

מואה 3>
קודם כל זה מושקע מקסיםםם
ונראה מלא באהבההה
לגבי הסיבות אממ מצד אחד
זה מראה על יותר השקעה אם תעשי
כל סיבה בלב אבל מצד שני זה מלא עבודה
גם בדף אחד אם תעשי יפה ומיוחד
זה יראה מהמםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגיי אממי שלי אני מתה עלייךךך
נפוושש את מדהימהה ...
יש לי רק 61 סיבות לקחתי משל עצמי לא מהפורום...
ואמממ אם אני עושה כל סיבה בלב בנפרד אני צריכה לרשום כאילו "אני אוהבת אותך כי אני אוהבת שאתה מעיר אותי.." או אני ירשון "כי אני אוהבת שאתה מעיר אותי"...
הבנתם את השאלה??!!
ישר את הסיבה או עם אני אוהבת אותך....!?
QUOTE (מוריה16 @ 24/06/2007) רגיי אממי שלי אני מתה עלייךךך
נפוושש את מדהימהה ...
יש לי רק 61 סיבות לקחתי משל עצמי לא מהפורום...
ואמממ אם אני עושה כל סיבה בלב בנפרד אני צריכה לרשום כאילו "אני אוהבת אותך כי אני אוהבת שאתה מעיר אותי.." או אני ירשון "כי אני אוהבת שאתה מעיר אותי"...
הבנתם את השאלה??!!
ישר את הסיבה או עם אני אוהבת אותך....!?
קודם תעשי קופסא ועלייה: "למה אני אוהבת אותך? ? "
ואז הסיבות:

כי אתה מעיר אותי

כי אתה מדהים

כ י אתה האחד

כאלה מבינה?.
והנה קחי כמה סיבות :

כי נעים לי להקשיב לך
כי הלב שלי שייך לך
כי בעינים שלך יש אור
כי נתת אור לחיים שלי
כי האהבה שלי אלייך עוברת כל דימיון
כי איתך כל יום הוא יום אהבה
כי אנחנו כל-כך קרובים
כי נעים לי לגלגל את השם שלך
כי הענקת לי אושר עצום
כי העיניים שלך מאירות
כי אי-אשפר שלא לאהוב אותך
כי אנחנו משלימים זה את זה
כי אחנחנו מושלמים
כי כייף לנו ביחד
כי בעלדייך זה לא זה
כי איתך זה שיא השיאים
כי אין מישו יפה ממך בעולם
כי אין עוד מלבדך
כי טוב לנו ביחד
כי בלעדייך אני חצי בן-אדם
כי כל דקה בעדייך היא כמו נצח
כי המבט שלך ממיס
כי אין עלייך
כי יש לנו עתיד ביחד


אם צריכה עוד..תגישי יש לי עוד כמה..😛
זה יצצא יפה לפי דעתי אם תעשי סיבה בכל לב בנפרד.
אבל זה באמת תלוי בעד כמה את יצירתית ויש לך כח 😛
אוווףף איזה באסהה!!!
אני לא מוכשרתתת!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יודעת איך לכתוב את הסיבות האלו ואם אני יעשה את זה במחשב זה יצא מכוער!!!!!!!!!!!!!!!!!
😢 😢 😢 😢
ואל תגידו לי לבקש מחברה או משו כי יש רק אחת שהיא ממש מוכשרת בדברים האלו והיא לא תסכים בחיים לעשות כי היא מהסנוביות האלו שלוקחות כל הזמן ולתת הם לא יודעות
מה אני עושה?!?!?
כשאני עשיתי לחבר שלי את הסיבות קניתי קופסאת עץ ובבפנים שלה כתבתי "אני אוהבת אותך כי" ובפנים 100 סיבות... אני כמו מפגרת ציירתי וגזרתי לב לב אבל נראה לי שיש לבבות מוכנים או שפשוט תעשי מלא בword תדפיסי ותגזרי.
QUOTE (מוריה16 @ 24/06/2007) אוווףף איזה באסהה!!!
אני לא מוכשרתתת!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יודעת איך לכתוב את הסיבות האלו ואם אני יעשה את זה במחשב זה יצא מכוער!!!!!!!!!!!!!!!!!
😢 😢 😢 😢
ואל תגידו לי לבקש מחברה או משו כי יש רק אחת שהיא ממש מוכשרת בדברים האלו והיא לא תסכים בחיים לעשות כי היא מהסנוביות האלו שלוקחות כל הזמן ולתת הם לא יודעות
מה אני עושה?!?!?
העיקר הכוונה,ההשקעה שלך מכל הלב

הוא יקבל את זה בהאהבה
את תראיי =] =]
את לךא בהכרח חייבת לשבת 100 לבבות ולכתוב אחד אחד הכי יפה שלך.
קצרי לך .. יש בוורד לבבות, תעעתיקי אותם ותכתבי בפונט יפה כל סיבה. מה שישאר לך זה רק לגזור
QUOTE (HereWithoutU @ 24/06/2007) את לךא בהכרח חייבת לשבת 100 לבבות ולכתוב אחד אחד הכי יפה שלך.
קצרי לך .. יש בוורד לבבות, תעעתיקי אותם ותכתבי בפונט יפה כל סיבה. מה שישאר לך זה רק לגזור
הכי טוב !!

ויצא מהממם מאמי
למה במחשב לא יפה? נראה לי אפילו הרבה יותר יפה חח
ואי נשמע מהמם!

נשמע ממש מושלם..
ותעשי לב לב ותעזרי במחשב זה יכול לצאת ממש יפה 😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך