לא קרה לי..
אל תתבאסי יפתיי
אוי איזה הרגשה..:\
שונאת אותה..
וכבר לא פעם ראשונה 😢
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) אוי איזה הרגשה..:\
שונאת אותה..
וכבר לא פעם ראשונה 😢
קורה מאמי..
את תתבאסיייייי תני חייוךך
לומדים מטעויות אה?.:\
חיוך => 😁
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) לומדים מטעויות אה?.:\
חיוך => 😁
כול החיים הם סוג של לימודים לא משנה כמה זמן תחייה אותם כול דבר מלמד אותך על העתיד שיבאו לו...
ככה שצריך להתמודד עם כול מה שניצב בפנייךך
ישששששש חיוךךך מקסייםםםם
QUOTE (15PrInCeSs @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) לומדים מטעויות אה?.:\
חיוך => 😁
כול החיים הם סוג של לימודים לא משנה כמה זמן תחייה אותם כול דבר מלמד אותך על העתיד שיבאו לו...
ככה שצריך להתמודד עם כול מה שניצב בפנייךך
ישששששש חיוךךך מקסייםםםם
צודקת מאמי
תודה!..
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) לומדים מטעויות אה?.:\
חיוך => 😁
כול החיים הם סוג של לימודים לא משנה כמה זמן תחייה אותם כול דבר מלמד אותך על העתיד שיבאו לו...
ככה שצריך להתמודד עם כול מה שניצב בפנייךך
ישששששש חיוךךך מקסייםםםם
צודקת מאמי
תודה!..
מואה 3>
בקשהההה 😊
מה קרה מאמי?!
איממ לי לא נראה לי שקרה...
אבל אני מבינה ת'הרגשה..זה מעצבן !!
QUOTE (שנששן @ 24/06/2007) מה קרה מאמי?!
איממ לי לא נראה לי שקרה...
אבל אני מבינה ת'הרגשה..זה מעצבן !!
קרה מה שהסברתי פה..:\
הרגשה לא הכי נעימה..
אבל עוברים את זה..
אוהבת אותך
ואיייייייי קרה ליייי!!!!!!
זה היה כל כך מאכזב...
כאילו הכרתי מישהו כשהייתי ממש קטנה..
ונגיד הייתי מאוהבת בו והערצתי אותו במשך כל החיים שלי
עד שיצרתי איתו קשר והחלנו לדבר וכל מה שחשבתי שהוא התהפך..
והוא כ"כ איכזב אותי...!!
וכאילו אני בכלל לא מכירה אותו...:/
באמת לא הכרתי אותו אבל הייתי בטוחה שהוא משהו אחר...
חחחחחח קרה לי מלללא בחיים..
אוי זה מתסכללללללל
במיוחד אחרי שעברתי מלא בתי ספר בחיים שלי..
אז במבט ראשון הרבה ניראו לי אנשים חמודים ומדהימים אבל אחר כך מגלים שזה ההפך ..
אוי זה מבעס
ויקה- באמת מאכזב.!..כנראה את יודעת מה זאת ההרגשה הזאת
הלוואי ולא נדע אותה אףפעם :\
דמעה_של_מלאך- כן באמת מבאס,אבל לומדים על אנשים אין מה לעשותת..:\
3>