QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) אתי,תודה על המידע!..=]
בכיף😊
חחחחחחחחחחח לא יודעת מי כתב את זה אבל זה שטויות
כל חלב עובר פיסטור אבל כולםםםם
בלי הפיסטור אחרי יום היינו זורקים את החלב ואפילו את זה לא
QUOTE כן כן , מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי.
פיסטור זה חימום מהיר בשביל להרוג את החיידקים
אז בעצם הפיסטור זה שמציל אותנו מפני חיידקים מסויימים.
וחוץ מזה זה כבר הועלה וזה ידוע שזה לא נכון!!!
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) חחחחחחחחחחח לא יודעת מי כתב את זה אבל זה שטויות
כל חלב עובר פיסטור אבל כולםםםם
בלי הפיסטור אחרי יום היינו זורקים את החלב ואפילו את זה לא
QUOTE כן כן , מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי.
פיסטור זה חימום מהיר בשביל להרוג את החיידקים
אז בעצם הפיסטור זה שמציל אותנו מפני חיידקים מסויימים.
וחוץ מזה זה כבר הועלה וזה ידוע שזה לא נכון!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן פיסטור אחד זה בסדר ... אבל 3 או 4 ????
היה את זה פה כבר
לא סתם אני לא אוהבת חלב😊
אבל אם זה כזה נורא לפסטר חלב
למה כתוב עליו - חלב מפוסטר !?
פוורסם .
היה את זה כבר....
תודה בכל זאת