QUOTE (_אורושה_ @ 24/06/2007) אני צריכה משחקי גיבוש/הכרות ..
למי שהוא מדריך או הדריך בעבר אז שיכתוב מהר מהר מהר 😉

זה ממש דחוף .......................................


וחוץ מזה רציתי לשאול על איזה משחק ..
אם מישהו יודע :
ששמים כזה בד על הרצפה ,
וכולם עולים עליו.. ואז לאט לאט מקפלים את הבד.. והקבוצה צריכה להעזר בעצמה בכל החברים כי בשלב כלשהו הם מתחילים לעלות אחד על השני.. חחחחח
מישהו יודע אבל כאילו איך אני מקפלת את זה?! אחרי כמה זמן?! כאילו איך בדיוק עובד המשחק?!

דחוףףףףף 😨


אוחחחח..
אני יודעת שזה קצת באיחור

אבל המשחק הזה זה לא עם פיסת נייר עד כמה שאני זוכרת
שעשו לנו ,לוקחים בד גדול בצורת מלבן
ואז ככה כולם כל הקבוצה עומדים עליו
וככה מנסים להפוך אותו

אנחנו עשינו זאת השנה בטיול "מסע מבראשית" בערך איזה 18+ איש
חח והצלחנו חח האמת שבזכותי 😁 וזאתי לא מחמאה ((=

איך היה לך ??