נאפי-צודקת!..(=
מאוכזבת- (סליחה אני לא יודעת ת'שם)
נכון קצת מוגזם.אבל אם יש כסף,אז אין בעיה מבינה?..
אימא שלה מכבדת מאוד ת'ידיד כל יום הוא אצלם..
אז ככה ש..
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

