לא חייבים לקרוא😊
איכסס איזה סוף שבוע היה לי
נתחיל ביום רביעי קמתי לעבודה כולייי הפוכה, עם כאבי גב נוראיים
לא יכולה לזוז
התקפלתי מוקדם הבייתה
הייתי עם חום, קודחת אבל הייתי צריכה לעשות דגם בביולוגיה עם חברה
היא הייתה אצלי שעתיים וחצי וחבר שלי עזר לנו
ואני?!קודחת אבל ממש
טוב אז ב7 וחצי אני אמורה להיות בבית נגלר כי יש לי את הטקס סיום
טוב שלא איחרתי בחצי שעה בקטנה
לא יכלתי להשתתף בכניסה כי בקושי עמדתי
אז לא נורא, ראיתי את הטקס עם ההורים וחבר המתוק שלי😊
בסוף כן חילקו תעודות הצטיינות והערכה
וכל כך הרגיזו אותי , הצטיינות זה ממוצע של 90 והערכה זה 85
וכמה הממוצע שלי?!84 😠
לא נורא
אחרי הטקס כל השכבה אירגנה לעשות אפטר , וכמובן לא הלכתי כי חשבתי שאני מתמוטטת
באתי הבייתה ב11 וחצי , 12 כבר ישנתי
עכשיו חבר שלי ישן אצלי
והוא לא היה עייף אז ראה טלוויזיה
עד 2 וחצי קדחתי , הייתי עם 40 חום והתחלתי ללדמיין דברים ולצעוק
עכשיו אני בקומה השנייה וחבר שלי בראשונה, נרדם
אז התקשרתי אליו והוא מהר בא
וטיפל לי כפרה עליו😊
טוב אז יום חמישי קמתי הפוכה כולי, לא הלכתי לעבודה
ישנתי צהריים , למרות שקמתי ב12 וכל הצהריים עד הלילה עבדתי עם חברה שלי על העבודה
מזל שחבר שלי היה שם, הציל לנו את העבודה.
יום שישי על הבוקר...בגרות בעל פה, היה בסדר
קיבלתי את הציונים של המתכונות בביולוגיה, יחסית לשאר הכיתה יש לי ציונים טובים
אבל בשבילי ממש לא משהו
כל השישי שבת הייתי בבית, מעולפת
וחבר שלי המדהים הזה טיפל בי
מסכן הוא כל כך נבהל שהקאתי אחרי ארוחת שישי
אז היום אני בעודה, אחרי שלא ישנתי כל הלילה
ואין לי כוחחחחחחחחחח
ואולי אני אחפש שמלה לנשף, שאין לי כוח אלייה
ואולי אני אקנה משהו לחבר שלי
טובבבבב סורי על החפירה
אבל הייתי מנותקת מעולם 4 ימים ורציתי קצת לספר
-פריקה-
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת
חחח איזו חמודה
מאמי העיקר שעבר הסוף שבוע הזה
רואים שלא היה משהו
אבל שטויות זה אחרייך
מקווה שאת מרגישה יותר טוב
וכיף כשיש חבר כזה
אוהבת אותך מאוד
שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מורני שליי
אוהבת אותך כל כך😊
ואני כל כך שמחה שזה מאוחריי😊
מאמי
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב..
ויש לך חבר ממש חמוד ודואג
אוהבת אותךךך
קבלי חיבוקייי😊
חח חמודה שליי😊
כן אני מרגישה קצת יותר טוב
לא כיף לא להרגיש טוב בחום חח
תודה על הדאגה😊אוהבתתת3>
ליאורי שלי!?
מלכה שלי?
תרגישי טוב מדהימה אחת!
תשמרי על עצמך!!
ואת חייבת לנוח!.
מה עכשיו עבודה עם חום 40 !? מה?!..
הגוף שלך זקוק למנוחה,שינה,פינוק
וכל הכבוד לחבר שלך!..
באמת מותק!..=]
אוהבת אותך הכי בעולם!!!..
ותיהי בריאה!!!!!
מלכה יפה שלייי
עכשיו אני בלי חום
חח וטוב שעבר
זה העייפות
הייתי מותשת כבר
ואמרתי לך כבר שאני אוהבת אותךךך??????????.
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) מלכה יפה שלייי
עכשיו אני בלי חום
חח וטוב שעבר
זה העייפות
הייתי מותשת כבר
ואמרתי לך כבר שאני אוהבת אותךךך??????????.
[=]את הכי יפה בעולם
מלכת היופי שלי...
אוהבת אותך
ואני אותךךךךךךךךךךךךךךךך
אני מתה להפגש איתךךך😊
מאממיייייייייי יפפה שלי אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו!
את צריכה לשמור על עצמך איך הגעת למצב כזה?!
איזה חמוד חבר שלך יאאא (:
אוהבת אותך המון מאמי ותהיי בריייייאה!!
נופריי שלייי, התגעגעתי אלייךךךךךךךךךך
הגעתי למצב הזה כי היו לי חודשיים מטורפים
גם לעבוד וגם בגרויות ולתמרן כל מני דברים
אבל העיקר שעבר😊
אוהבת אותך הכייייייייייייייי
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) ואני אותךךךךךךךךךךךךךךךך
אני מתה להפגש איתךךך😊
ואת עדין מחכה?..
יאלהה בואי אליי
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) QUOTE (limaori @ 24/06/2007) ואני אותךךךךךךךךךךךךךךךך
אני מתה להפגש איתךךך😊
ואת עדין מחכה?..
יאלהה בואי אליי
אבל אז תגלי את הפרצוף האמיתי שלי 😛
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) QUOTE (limaori @ 24/06/2007) ואני אותךךךךךךךךךךךךךךךך
אני מתה להפגש איתךךך😊
ואת עדין מחכה?..
יאלהה בואי אליי
אבל אז תגלי את הפרצוף האמיתי שלי 😛
אממ..מעניין עד כמה את טובה?
או עד כמה את רעה..למרות שרעה לא מתאים לך!..
את מדהימה!
איזה פרצוף אמיתי!?..
מואהההההה3>
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) נופריי שלייי, התגעגעתי אלייךךךךךךךךךך
הגעתי למצב הזה כי היו לי חודשיים מטורפים
גם לעבוד וגם בגרויות ולתמרן כל מני דברים
אבל העיקר שעבר😊
אוהבת אותך הכייייייייייייייי
גמאני התגעגעתי אליייך יפה אחת!
אוהבת אותך המוון מאמי שלי 😘