QUOTE (-שחרווניי- @ 24/06/2007) ^ חחח אתה מבהיל אותי לפעמים ...
חחחחחחחחחחחחחחח לא התכוונתי להעליב או משו אבל חרטטנית זה לזיין בשכל עם תירוצים גם חחח,זה נכון
אין פה כוונות להעליב או להפחיד
סליחה אם הבהלתי או הפחדתי 😁
^ חחחח אל תקח קשה מאמי ...
פשוט היית קצת מבהיל ובוטה .
QUOTE (apchi @ 24/06/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 24/06/2007) ^ חחח אתה מבהיל אותי לפעמים ...
חחחחחחחחחחחחחחח לא התכוונתי להעליב או משו אבל חרטטנית זה לזיין בשכל עם תירוצים גם חחח,זה נכון
אין פה כוונות להעליב או להפחיד
סליחה אם הבהלתי או הפחדתי 😁
😊
QUOTE (שנששן @ 24/06/2007) ח=ר=ט=ט=נ=י=ת !
חחח את רוצה להתווכח !?
כי אני אווומרת שאצלנו אומרים חרטוווונה
מה ההודעה הזו אמורה להביע ? 😕