אוקיי , יש פה ממש פריקה רצינית
אתם באמת לא חייבים לקרוא את זה , ניתן לדלג על קטעים מסויימים חחח
אני פשוט הייתי חייבת את זה לעצמי אז סליחה מראש ...
ותודה מראש לאמיצים שמוכנים להשקיע שעה בלקרוא את זה 😕
טוב אז ככה ....
הכל התחיל לפני כמה חודשים ... שהכרנו ...
טוב את האמת אנחנו מכירים מתחילת השנה הנוכחית אבל רק לפני כמה חודשים התחלנו באמת לדבר והכל !
התאהבנו אחד בשני , די " אהבה ממבט ראשון " כזה ...
והתחלנו לצאת בזמן שלא הכרנו אחד את השני לגמרי ...
כאילו ברור שהכרנו אבל לא לעומק והכל 😯
היינו ביחד בסביבות החודשיים וזה היה החבר הרציני הראשון שלי ...
היינו באים אחד לשני , יוצאים , נהנים , מתנשקים ופשוט אתם יודעיםםםם אוהבים 😁
הוא די בן - אדם של מצבי רוח דבר שמאוד לא אהבתי !
ובשלב מסויים התחלנו לריב ...
אמרתי לו שאני מבולבלת ואני לא יודעת מה אני רוצה , ואחרי מריבה כזו או אחרת ,
אמרנו שנדבר ביום ראשון (זה היה ביום חמישי) ...
בינתיים , בזמן הזה של הסוף שבוע , אחרי שדי גיבשתי החלטה לתת לזה עוד הזדמנות ,
כי אני באמת - אוהבתתתת אותווווווווווו ,
נכנסתי לו לשין .
אני כבר נמחקתי מהפרטים שלו וההקדשה שהייתה רשומה לי למטה ? נ מ ח ק ה
למטה , בתגובות , היו תגובות בסגנון של :
" גם אתה מאמי " ו " כפרה עלייך יש אייסי " ובלה בלה בלה ...
כשנסכנסתי לבנות החמודות הללו גיליתי שהוא השאיר להם תגובות בסגנון של :
" ניראת טוב " , "ספרי על עצמך " ובלה בלה בלה ...
בשבילי , ושיגידו כולם מה שהם רוצים , זו בגידה .
אני לא אמרתי שאנחנו נפרדים , גם הוא לא אמר את זה ...
אבל בכל זאת הוא החליט להמשיך הלאה ..
בכל מקרה , נפגשנו באמת ביום ראשון , אחרי ביה"ס , ואמרתי לו שראיתי את ההודעות האלו
והוא ? טען שהוא בכלל לא משתמש בשין שלו , וזה חבר שלו רושם לו את כל ההודעות וכ"ו .
שקר שהוא הודה בו מאוחר יותר !!!!!!!!!!!!!
אמרתי לו שאני לא מטומטמת , ואני יודעת טוב מאוד שהוא משקר ,
אחרי זה הוא טען שהוא פשוט " ידע שאני הולכת להיפרד ממנו ופשוט רצה להמשיך הלאה כדי שהפרידה תיהיה כואבת פחות " פ'חחחחחחחחחחחחח עשה לי טובה .
הוא רשם לי מכתב באייסיקיו ואמר לי כמה שהוא אוהב אותי ,
כמה שהוא מצטער ולא מבין איך בגענו למצב הזה , שאני מדהימה והוא בחיים לא אהב מישהי כמו שהוא אהב אותי ... בחיים לא ...
ובכל זאת אחרי ריבים רבים באייסיקיו , על נושאים שאני אפילו לא מבינה איך הגענו אליהם ,
ניתקנו את הקשר בצורה מאוד אבל מאוד מכוערת .
שבוע אחרי זה - ל"ג בעומר , אחת הבנות מהשין שהוא טען אזזזז שהם רק ידידים טובים ,
הפכה להיות החברה הנוכחית שלו .
סה"כ שבוע אחרי שהוא והחברה שלו (אני חח) נפרדו ,
אני שהוא אמר לי אפילו בזמן של ריב קשה , שהוא אוהב אותי .. יותר מהכל .. יותר מכולם ..
לא הייתי מסוגלת לעמוד בזה ורשמתי לו מכתב
רשמתי שאני יודעת על חברה שלו , שאני יודעת על כל השקרים שהוא מכר לי ,
שהבנתי מי הוא , ושחבל , חבל שלא הכרתי אותו טיפונת יותר לפני ,
כי אם הייתי מכירה ? לא הייתי מתאהבת , לא בו , בחיים לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הבאתי לו את המכתב , רק חבל שחברה שלו היא זו שהגיבה לי עליו ולא הוא ...
כן כן החצוף שיתף את חברה שלו , במכתב שאניייי כתבתי לו מכל הלב ומילא זה ,
הוא גם הביא לה להגיב עליו .
אחרי תקופה מסויימת גיליתי את השמועות שהוא התחיל להפיץ עליי ועליו .
ששכבנו , שהוא בעצם זה שנפרד ממנו כי נמאס לו ממני ועוד כל מיני ...
חשוב לי להזכיר , שהוא גדול ממני בשנתיים , ושבמשך כל המריבה שהייתה בנינו
הוא דאג להזכיר לי הרבה מאוד פעמים כמה שאני תינוקת , ומתנהגת כמו ילדה קטנה ,
תגידו לי אתם ... אם אני ילדה קטנה , (ועל מה דרך אגב ? על זה שכעסתי שאתה מתחיל עם בנות אחרות בזמן שאנחנו חברים , או על זה שהיתעצבנת עליי ששאלתי אם אתה ו"ההיא" חברים וטענת שמה פתאום ואחרי יומיים אני מגלה שזה נכון , או על הרבה דברים אחרים שקרו , על מה ?! )
אז מה הוא ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 😮
ניפגשתי איתו ואמרתי לו שאני יודעת על השמועות שלו ...
שוב ושוב הוא הכחיש את זה ... אבל בעיניים שלו ראיתי שהוא משקר !
ניתקנו את הקשר לחלוטין , היה לי מאוד קשה ,
עברתי את התקופה הכי גרועה בחיי , לא הייתי כבר מרוכזת בכלום , נסגרתי , נאטמתי לסביבה שלי ,
החיוך שלי כבר לא היה אותו חיוך של ילדה קופצנית וחייכנית , מלאה בשמחת חיים שנעלמה והרבה המשיכו וממשיכים להגיד לי עד היום שמשהו בי - השתנה ...............
אבל עברתי את זה .... התחלתי לחייך שוב ..
זה עבר .
ואז הוא חזר ... אוווו הוא חזר בגדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא אמר שהוא אוהב אותי , שהוא לא מבין למה הוא עם ההיא , והוא התחיל לצאת איתה רק בגלל שהוא רצה לשכוח אותי , שהוא נפרד ממנה , והוא רוצה עוד הזדמנות , שהוא לא הבן אדם שאני חושבת שהוא , שאני החצי השני שלו , ובלעדיי הוא מת , בלעדיי הוא כלום , אני משלימה אותו , שהוא מתחנן אליי ...
אמרתי שיישכח מזה . שכולו דיבורים .. שאני כבר לא יכולה להאמין לשום מילה שיוצאת לו מהפה אחרי כל כך הרבה שקרים שייצאו משם .
הוא הבטיח שהוא יוכיח לי .. בינתיים , הוא שוב נעלם ...
אה ושנייה אחרי שהוא רשם לי את כל זה ? הוא שלח לה הודעה לשין , אמר שהוא אוהב אותה בטירוף ומתגעגע (היא גרה בעיר אחרת אז הם לא נפגשים כל יום)
אחרי כמה ימים גיליתי שהוא שיקר - הם לא נפרדו .
ואז הוא שוב חזר , הפעם הם באמת נפרדו , שוב הוא התחנן להזדמנות שנייה .
הייתי בשוק מוחלט מהחוצפה שלו להיעלם , ולחזור , ולהיעלם ושוב לחזור .
הוא אמר לי שהוא ניסה להתאבד ... מה הוא עושה ממני צחוק ?!?!
שוב הוא חושב שאני מטומטמת???????????
אני יודעת שזה לא נכוון .... בכל מקרה , הוא שוב הודיע לי שאני יתכונן ,
כי הוא יוכיח לי שמגיעה לו עוד הזדמנות - "בדיוק כמו שמגיע לכל בן אדם עוד הזדמנות "
מה שהוא לא מבין זה , שהוא לא בן אדם .
הוא פשוט לא .
כי אחרי זה ? הוא שוב נעלם . שנפגשנו במסגרת פרלמנט הנוער שבעיר שלנו ,
ששם דרך אגב הכרנו מההתחלה , יצא מצב שנשארנו לבד בחדר .
הוא אמר לי - מה את לא מדברת איתי עכשיו ?
אמרתי - מדברת .
הוא - אז מה אנחנו ?
אני - אנחנו כלום .
הוא - כלוםםם ?! 😕
אני - כן , כלום .
ושוב הבטחה שהוא יוכיח , ושוב נעלם עד היום ...
עבר חודש בערך שלא שמעתי ממנו .
מדי פעם אני נכנסת לשין , לבדוק אם יש מישהי .
הצלחתי לשכוח אותו , ואני לא יכולה להסביר לכם את זה , אבל פשוט הייתי חייבת ! הייתי חייבת להוכיח לעצמי שזה נגמר , אז עשיתי משהו .
שאפשר להגדיר כטעות .. אבל עדיין נהניתי מזה 😁
התנשקתי עם מישהו שאני לא מכירה במסיבה במטרוק .
היה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
והוכחתי לעצמי שאני לא אוהבת אותו יותר 😛
אבל עכשיו ? הוא חסר לי ... ההתעניינות שלו אולי .
אולי . הביחד אולי ... אני לא יודעת , אבל זה חסר .
ואני מתאפקת , מתאפקת לא לשלוח לו הודעה .
אני בן אדם שממש לא אוהב לריב , ואם אין ברירה ? ורבים ?
אז להשלים וכמה שיותר מהר !
וקשה לי לדעת שאני והוא שהיינו כל כך מאוהבים לא מדברים עכשיו .
אני רוצה לרשום לו הודעה באייסי , להגיד שנשלים רק בשביל המצפון שלי אפילו .
ואני לא יודעת אם זה שווה את זה .
תעזרו ליייייייייי ......................................................................... 😢
תיראו חשוב לי משום מה להבהיר , אני יודעת שאני גם עשיתי טעויות בקשר הזה ובפרידה הזאת ,
דברים שאולי לא הייתי צריכה לעשות , אבל אני הייתי בסופו של דבר הקורבן ,
הנפגעת 😕
ו .... אני לא רוצה שזה ייראה כמו חזרה על ארבע שאני יבוא לבקש שנשלים .
אני ממש מצטערת על כל אלה שנאלצו לקרוא את זה .
הייתי חייבת !!!!!!!!!
סליחה חחח 😂
דוברת





