פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש פריקההההההההה...

פריקההההההההה

✍️ דוביייייייי 📅 24/06/2007 00:03 👁️ 175 צפיות 💬 14 הודעות
אוקיי , יש פה ממש פריקה רצינית
אתם באמת לא חייבים לקרוא את זה , ניתן לדלג על קטעים מסויימים חחח
אני פשוט הייתי חייבת את זה לעצמי אז סליחה מראש ...
ותודה מראש לאמיצים שמוכנים להשקיע שעה בלקרוא את זה 😕


טוב אז ככה ....
הכל התחיל לפני כמה חודשים ... שהכרנו ...
טוב את האמת אנחנו מכירים מתחילת השנה הנוכחית אבל רק לפני כמה חודשים התחלנו באמת לדבר והכל !
התאהבנו אחד בשני , די " אהבה ממבט ראשון " כזה ...
והתחלנו לצאת בזמן שלא הכרנו אחד את השני לגמרי ...
כאילו ברור שהכרנו אבל לא לעומק והכל 😯
היינו ביחד בסביבות החודשיים וזה היה החבר הרציני הראשון שלי ...
היינו באים אחד לשני , יוצאים , נהנים , מתנשקים ופשוט אתם יודעיםםםם אוהבים 😁
הוא די בן - אדם של מצבי רוח דבר שמאוד לא אהבתי !
ובשלב מסויים התחלנו לריב ...
אמרתי לו שאני מבולבלת ואני לא יודעת מה אני רוצה , ואחרי מריבה כזו או אחרת ,
אמרנו שנדבר ביום ראשון (זה היה ביום חמישי) ...
בינתיים , בזמן הזה של הסוף שבוע , אחרי שדי גיבשתי החלטה לתת לזה עוד הזדמנות ,
כי אני באמת - אוהבתתתת אותווווווווווו ,
נכנסתי לו לשין .
אני כבר נמחקתי מהפרטים שלו וההקדשה שהייתה רשומה לי למטה ? נ מ ח ק ה
למטה , בתגובות , היו תגובות בסגנון של :
" גם אתה מאמי " ו " כפרה עלייך יש אייסי " ובלה בלה בלה ...
כשנסכנסתי לבנות החמודות הללו גיליתי שהוא השאיר להם תגובות בסגנון של :
" ניראת טוב " , "ספרי על עצמך " ובלה בלה בלה ...
בשבילי , ושיגידו כולם מה שהם רוצים , זו בגידה .
אני לא אמרתי שאנחנו נפרדים , גם הוא לא אמר את זה ...
אבל בכל זאת הוא החליט להמשיך הלאה ..
בכל מקרה , נפגשנו באמת ביום ראשון , אחרי ביה"ס , ואמרתי לו שראיתי את ההודעות האלו
והוא ? טען שהוא בכלל לא משתמש בשין שלו , וזה חבר שלו רושם לו את כל ההודעות וכ"ו .
שקר שהוא הודה בו מאוחר יותר !!!!!!!!!!!!!
אמרתי לו שאני לא מטומטמת , ואני יודעת טוב מאוד שהוא משקר ,
אחרי זה הוא טען שהוא פשוט " ידע שאני הולכת להיפרד ממנו ופשוט רצה להמשיך הלאה כדי שהפרידה תיהיה כואבת פחות " פ'חחחחחחחחחחחחח עשה לי טובה .
הוא רשם לי מכתב באייסיקיו ואמר לי כמה שהוא אוהב אותי ,
כמה שהוא מצטער ולא מבין איך בגענו למצב הזה , שאני מדהימה והוא בחיים לא אהב מישהי כמו שהוא אהב אותי ... בחיים לא ...
ובכל זאת אחרי ריבים רבים באייסיקיו , על נושאים שאני אפילו לא מבינה איך הגענו אליהם ,
ניתקנו את הקשר בצורה מאוד אבל מאוד מכוערת .
שבוע אחרי זה - ל"ג בעומר , אחת הבנות מהשין שהוא טען אזזזז שהם רק ידידים טובים ,
הפכה להיות החברה הנוכחית שלו .
סה"כ שבוע אחרי שהוא והחברה שלו (אני חח) נפרדו ,
אני שהוא אמר לי אפילו בזמן של ריב קשה , שהוא אוהב אותי .. יותר מהכל .. יותר מכולם ..
לא הייתי מסוגלת לעמוד בזה ורשמתי לו מכתב
רשמתי שאני יודעת על חברה שלו , שאני יודעת על כל השקרים שהוא מכר לי ,
שהבנתי מי הוא , ושחבל , חבל שלא הכרתי אותו טיפונת יותר לפני ,
כי אם הייתי מכירה ? לא הייתי מתאהבת , לא בו , בחיים לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הבאתי לו את המכתב , רק חבל שחברה שלו היא זו שהגיבה לי עליו ולא הוא ...
כן כן החצוף שיתף את חברה שלו , במכתב שאניייי כתבתי לו מכל הלב ומילא זה ,
הוא גם הביא לה להגיב עליו .
אחרי תקופה מסויימת גיליתי את השמועות שהוא התחיל להפיץ עליי ועליו .
ששכבנו , שהוא בעצם זה שנפרד ממנו כי נמאס לו ממני ועוד כל מיני ...
חשוב לי להזכיר , שהוא גדול ממני בשנתיים , ושבמשך כל המריבה שהייתה בנינו
הוא דאג להזכיר לי הרבה מאוד פעמים כמה שאני תינוקת , ומתנהגת כמו ילדה קטנה ,
תגידו לי אתם ... אם אני ילדה קטנה , (ועל מה דרך אגב ? על זה שכעסתי שאתה מתחיל עם בנות אחרות בזמן שאנחנו חברים , או על זה שהיתעצבנת עליי ששאלתי אם אתה ו"ההיא" חברים וטענת שמה פתאום ואחרי יומיים אני מגלה שזה נכון , או על הרבה דברים אחרים שקרו , על מה ?! )
אז מה הוא ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 😮
ניפגשתי איתו ואמרתי לו שאני יודעת על השמועות שלו ...
שוב ושוב הוא הכחיש את זה ... אבל בעיניים שלו ראיתי שהוא משקר !
ניתקנו את הקשר לחלוטין , היה לי מאוד קשה ,
עברתי את התקופה הכי גרועה בחיי , לא הייתי כבר מרוכזת בכלום , נסגרתי , נאטמתי לסביבה שלי ,
החיוך שלי כבר לא היה אותו חיוך של ילדה קופצנית וחייכנית , מלאה בשמחת חיים שנעלמה והרבה המשיכו וממשיכים להגיד לי עד היום שמשהו בי - השתנה ...............
אבל עברתי את זה .... התחלתי לחייך שוב ..
זה עבר .
ואז הוא חזר ... אוווו הוא חזר בגדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא אמר שהוא אוהב אותי , שהוא לא מבין למה הוא עם ההיא , והוא התחיל לצאת איתה רק בגלל שהוא רצה לשכוח אותי , שהוא נפרד ממנה , והוא רוצה עוד הזדמנות , שהוא לא הבן אדם שאני חושבת שהוא , שאני החצי השני שלו , ובלעדיי הוא מת , בלעדיי הוא כלום , אני משלימה אותו , שהוא מתחנן אליי ...
אמרתי שיישכח מזה . שכולו דיבורים .. שאני כבר לא יכולה להאמין לשום מילה שיוצאת לו מהפה אחרי כל כך הרבה שקרים שייצאו משם .
הוא הבטיח שהוא יוכיח לי .. בינתיים , הוא שוב נעלם ...
אה ושנייה אחרי שהוא רשם לי את כל זה ? הוא שלח לה הודעה לשין , אמר שהוא אוהב אותה בטירוף ומתגעגע (היא גרה בעיר אחרת אז הם לא נפגשים כל יום)
אחרי כמה ימים גיליתי שהוא שיקר - הם לא נפרדו .
ואז הוא שוב חזר , הפעם הם באמת נפרדו , שוב הוא התחנן להזדמנות שנייה .
הייתי בשוק מוחלט מהחוצפה שלו להיעלם , ולחזור , ולהיעלם ושוב לחזור .
הוא אמר לי שהוא ניסה להתאבד ... מה הוא עושה ממני צחוק ?!?!
שוב הוא חושב שאני מטומטמת???????????
אני יודעת שזה לא נכוון .... בכל מקרה , הוא שוב הודיע לי שאני יתכונן ,
כי הוא יוכיח לי שמגיעה לו עוד הזדמנות - "בדיוק כמו שמגיע לכל בן אדם עוד הזדמנות "
מה שהוא לא מבין זה , שהוא לא בן אדם .
הוא פשוט לא .
כי אחרי זה ? הוא שוב נעלם . שנפגשנו במסגרת פרלמנט הנוער שבעיר שלנו ,
ששם דרך אגב הכרנו מההתחלה , יצא מצב שנשארנו לבד בחדר .
הוא אמר לי - מה את לא מדברת איתי עכשיו ?
אמרתי - מדברת .
הוא - אז מה אנחנו ?
אני - אנחנו כלום .
הוא - כלוםםם ?! 😕
אני - כן , כלום .
ושוב הבטחה שהוא יוכיח , ושוב נעלם עד היום ...
עבר חודש בערך שלא שמעתי ממנו .
מדי פעם אני נכנסת לשין , לבדוק אם יש מישהי .
הצלחתי לשכוח אותו , ואני לא יכולה להסביר לכם את זה , אבל פשוט הייתי חייבת ! הייתי חייבת להוכיח לעצמי שזה נגמר , אז עשיתי משהו .
שאפשר להגדיר כטעות .. אבל עדיין נהניתי מזה 😁
התנשקתי עם מישהו שאני לא מכירה במסיבה במטרוק .
היה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
והוכחתי לעצמי שאני לא אוהבת אותו יותר 😛
אבל עכשיו ? הוא חסר לי ... ההתעניינות שלו אולי .
אולי . הביחד אולי ... אני לא יודעת , אבל זה חסר .
ואני מתאפקת , מתאפקת לא לשלוח לו הודעה .
אני בן אדם שממש לא אוהב לריב , ואם אין ברירה ? ורבים ?
אז להשלים וכמה שיותר מהר !
וקשה לי לדעת שאני והוא שהיינו כל כך מאוהבים לא מדברים עכשיו .
אני רוצה לרשום לו הודעה באייסי , להגיד שנשלים רק בשביל המצפון שלי אפילו .
ואני לא יודעת אם זה שווה את זה .
תעזרו ליייייייייי ......................................................................... 😢


תיראו חשוב לי משום מה להבהיר , אני יודעת שאני גם עשיתי טעויות בקשר הזה ובפרידה הזאת ,
דברים שאולי לא הייתי צריכה לעשות , אבל אני הייתי בסופו של דבר הקורבן ,
הנפגעת 😕
ו .... אני לא רוצה שזה ייראה כמו חזרה על ארבע שאני יבוא לבקש שנשלים .
אני ממש מצטערת על כל אלה שנאלצו לקרוא את זה .
הייתי חייבת !!!!!!!!!
סליחה חחח 😂

דוברת
מאיפה את ובני כמה אתם ?

לייעץ !? לא אני כ"כ .
אני רק טעויות יודעת לעשות ...
מצטערת
אני מנס ציונה .
אני בת 14 וחצי .
הוא 16 ............................
הוא נשמע לי ממש זבל ת'אמת
תמשיכי להתאפק לדעתי הכי טוב...
חח כל כך הרבה רשמת ויש לי כל כך מעט להגיב = \
סרט..

הייתי עוזרת לך אם היה לי איך ,אבל אניי גרועה ממצבך
סורי ..
חחח תודה חמודות ...
וחמודים אם היו בנים שהגיבו לא שמתי לב ... חחח
וכן הוא זבל אמיתי ..................................................... 😠
אבל בכל זאת ....
אני מרגישה רע עם עצמי שאני בריב עם מישהו !
תשכחי ממנו הוא מחרטט אותך.
הוא נשמע ממש לא רציני
וחבל שיכאב לך הלב ממנו
אולי תנסי לעשות איתו שיחה
אחרונה ולראות לאן זה מוביל?
ואם זה לא מסתדר אז תגמרי עם זה לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כמוני😊
לא אוהבת לריב
מצידי שלא נדבר ולא נהיה ידידים/חברים העיקר לא לדעת שאנחנו בריב
תראי אם התגברת עליו ואת בטוחה שאת לא אוהבת אותו
תיישרי את ההדורים
בשבילך , בשביל המצפון שלך
כי טינה ושנאה עושה רק רע על הלב
וחוץ מזה את ממש בוגרת וכל הכבוד לך!!!
עם כולןן

יש מצב שאת צריכה לדבר איתו
אולי זה יעזור
אבל אם הוא כזה חרא של בן אדם
לא נראה לי שעוד שיחה איתו או אפילו עוד 100
יעזור לו להבין

בהצלחה מאמי
תזכרי שהכל קורה לטובה!!
תודה על הכל 😊
אני חושבת שאני יידבר איתו ויגיד לו שלא ניהיה בכאסח כזה ,
רק בשביל המצפון שלי ולא בשביל שום דבר אחר !
אני יודיע לכן איך היה 😛
חח בהצלחה ( :
בהצלחה מותק
QUOTE (נאפי @ 23/06/2007) הוא נשמע ממש לא רציני
וחבל שיכאב לך הלב ממנו
אולי תנסי לעשות איתו שיחה
אחרונה ולראות לאן זה מוביל?
ואם זה לא מסתדר אז תגמרי עם זה לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛 בבדיוק
דוווב ? אפילו לא קראתי כי אני כבר יודעת את הסיפור !

אל תדאגיייי שתינו נצא מהכל ביחד ונעבור את זה ביחד את תישכחי ממנו ואני אשכח מהשני ונחייה באושרררר רב בלי בנים זבלייים !!!


ותתקשרייייי אליי כבר !! 😁

תישאלי את אמא שלך אם היא יכולה לקחת ותגידי לי !!!

פשוט לאמא שלי יש משהווו ... אבל אבא יחזיר ..

אוהבתתתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך