=פריקה=
חופש?! זה חופש!
מחר בגרות
גמכן בגרות תקועה לי בגרון.
למה למה למה לפני כל בגרות אני מרגישה מועקה?!?!
נמאס לי
מהחוסרר ביטחון הזה בעצמי
לא מצליח לי כלוםםםםםם
אני רוצה להיעלם לכמה שבועות
לשכוח מהכול
בלי המשפחה הבלתי נסבלת שלי
והחברות
בלי אפח'ד
אעעעעעעעעעעעע
קשה לי. מבחינת הכול ://
יפה שלי?!
את תראי שהמצב יסתדר
בהצלחה בבגרות בובי
אוהבת'ךך!
אל תילחצי לפני בגרויות מאמי,
קחי את זה כמו עוד מבחן..
זה כולה דף, זה מה שמלחיץ אותך ?
תמיד תוכלי לתקן ולעשות גם אלף מועדי ב'.
בהצלחה מאמי ! ואני בטוחה שאת יודעת את החומר,
זה סתם לחץ כי הבגרות קרובה..
וקחי לך יום-יומיים חוופש מהכל.. תתנתקי קצת,
תיהיי בבית ותנוחי.. אולי זה יעזור.
בטוחה שהתקופה הזאת תעבור מהר
אאווהבת ! :]
נוו אני חושבת שזה כולם ככה
תמיד יש לי הרגשה כזאת כאילו לא למדתי טוב או מספיק
ובסוףף איכשהו מסתדר חח
מאממממי תהיי בטוחה בעצמך ( :
בהצלחחחה ( :
קטן עליך
QUOTE (HeNNNNNNN @ 23/06/2007) אל תילחצי לפני בגרויות מאמי,
קחי את זה כמו עוד מבחן..
זה כולה דף, זה מה שמלחיץ אותך ?
תמיד תוכלי לתקן ולעשות גם אלף מועדי ב'.
בהצלחה מאמי ! ואני בטוחה שאת יודעת את החומר,
זה סתם לחץ כי הבגרות קרובה..
וקחי לך יום-יומיים חוופש מהכל.. תתנתקי קצת,
תיהיי בבית ותנוחי.. אולי זה יעזור.
בטוחה שהתקופה הזאת תעבור מהר
אאווהבת ! :]
אוהבת המון מאמיט
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
התקופות האלה?
שונאת אותן!!
מאמי את חייבת לא לוותר,
להרים ת'ראש למעלה
ולהפנים שאת תצליחי ובגדול!!!..(=
יאלה חיוך!
עוד מעט הבגרויות נגמרות
והן יהיו מאוחרייך
ועוד מעט יהיה לך את החופש שאת רוצה
תגלי מהמ את רוצה לברוח
ואולי תקחי לך איזה חופשה קטנה