חחח מה אני יעשה?
אני מכורה לפורום \:
אני חייבת לפתוח אשכול פריקה ..
אז בקיצור , חוזרת בי .. אני פה חחחחחח
עכשיו נעבור לקטע העצוב
ל=מ=ה י=ש ל=ו ח=ב=ר=ה !?
בן זונהההההההההההההההההההה !
תאמינו לוווווו כל הבנים שרמוטוווווווווווווווות
שירוש נשמה שלי כבר דיברנו על זה
ויהיה טוב
כי תכלס..
מה את צריכה אותו
יש בחוץ מלא בנים שירצו אותך
אוהבבבת אותךך יפה שלי 3>
חחח הרי זה ברור שבסוף כולם חוזרים😁
מה לעשות מאמי=] ככה זה
צפווווויה את איןאין..
ו.................ההההמ..לא כולםםם!
יהיה טוב [=
סתם טמבל שלא שווה אותך .
QUOTE (morand @ 23/06/2007) צפווווויה את איןאין..
ו.................ההההמ..לא כולםםם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירו'ש מדהימה שלי!?.
יפתייי??
תשכחי ממנו,עזבי
זה פוגע בך יותר,תעברי הלאה
כמה שזה קשה
כי את תראי,יבוא הרגע שתביני
שהוא פשוט לא שווה אותך!..מבינה\?
לא שווה אותך!!..
תביאי חיוך 😁
הכול לטובה 😊
QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) שירו'ש מדהימה שלי!?.
יפתייי??
תשכחי ממנו,עזבי
זה פוגע בך יותר,תעברי הלאה
כמה שזה קשה
כי את תראי,יבוא הרגע שתביני
שהוא פשוט לא שווה אותך!..מבינה\?
לא שווה אותך!!..
תביאי חיוך 😁
הכול לטובה 😊
😊
QUOTE (limaori @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) שירו'ש מדהימה שלי!?.
יפתייי??
תשכחי ממנו,עזבי
זה פוגע בך יותר,תעברי הלאה
כמה שזה קשה
כי את תראי,יבוא הרגע שתביני
שהוא פשוט לא שווה אותך!..מבינה\?
לא שווה אותך!!..
תביאי חיוך 😁
הכול לטובה 😊
😊
יש הרבה דגים בים!!
QUOTE (טוניטה @ 24/06/2007) QUOTE (limaori @ 24/06/2007) QUOTE (רגייי @ 24/06/2007) שירו'ש מדהימה שלי!?.
יפתייי??
תשכחי ממנו,עזבי
זה פוגע בך יותר,תעברי הלאה
כמה שזה קשה
כי את תראי,יבוא הרגע שתביני
שהוא פשוט לא שווה אותך!..מבינה\?
לא שווה אותך!!..
תביאי חיוך 😁
הכול לטובה 😊
😊
יש הרבה דגים בים!!
ואני כריש לא פרייר חחחחחח משו כזה