חזרתי היום מאילת...והיה ממש ממש כייייףףףףףףףף
קיבלתי צבעעעע כמו שצריך 😊
ולא הייה ממש חם...היה אחלה 😊
אווו תקופה מצוינת להיות באילת
שמחה שנהנת מתוקה!!
שמחה שנהנת מאמי ;]
אני נוסעת כנראה עוד שבועיים ;P
איייייייך בא לי
יאא שמחה שנהנת מאמי !!!
איזה מלון היית? וכמה זמן ?
תגידו מה זה הקטע של הביצים? בכל חתימה???
והייתי בקלאב הוטל...מיום שלישי
יאא גם אני נוסעת לקלאס הוטל - סוף החופש :]
חחחחח הביצים אמורים לבקוע ולהפוך לחייזר כזה חחחח
תלחצי עליהם ! :]
שמחה שנהנת מאמייי
גמאני שםםם מחררררררר 😁
איזהה כיףף לך איך בא לי
שמחה שנהנת שנינו'ש מגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאה..כייף לך!!.. =] =]
שמחה שנהנת! זה העיקר!!..
וסחטין על הצבע שתפסת 😛 😊
שמחה בשבילך😊
שכל יום יהיה לך כיף ככה 😛