אבל זה עשה לי עקצוץ בלב.. כל כך גדול שברחתי משמה 😢
גל,מה קרה חמודה?
מה גרם לך לברוח.?
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
😢
גל? כמה שהכאב גדול
כמה שקשה לך
אל תוותרי אף-פעם
הזמן ירפא את הכאב
והגלגל מסתובב
הכול לטובה יפה שלי
קחי ת'עצמך ביידיים
ותעלי חיוך ענק..
גלו'ש מה קרה מאמי?
אוהבת אותך ושולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 23/06/2007) יהיה טוב גל ..
^^ 😉
בע"ה ....
כלי נשמה?!
מה קרה?!
אל תהייי עצובי=[[
אני פהה..תמיד בשבילך !
ואני שולחת לך חיבוקקק דובי ענק !
והמון המון נשיקות !
אוהבת 3>