משעמםםםםםםםםםםםםםם לי =\
לכם לא נכון ? 😊
דווקא לא....בא לי להקיא את הנשמה מאתמול....וזה לא כל כך כיף אבל גם לא משעמם...
מה שבטוח אני יכול להגיד לך שאם לא היה בא לי להקיא גם לי היה משעמם:/
באלך להקיא וזה מה שמעסיק אותך ? D:
מסכן \=
אלעד תוסיף אותי במסן משעמם לי
shani_bachar3@hotmail.co.il
אז כל המשועממים מוזמנים להיכנס למסן שלי
shani_bachar3@hotmail.co.il
לא סתם משעמם
גם חם ואי אפשר לצאת החוצה בעעעע
אני רוצה ים 😠
שניני בטח ינעלו לך את האשכול 😊
בקטטננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננה קרןן
רגינה בכיף 😊!!
QUOTE (shani_bachar @ 23/06/2007)
רגינה בכיף 😊!!
תאשריי אותי שנניי.. 😂
משעממממממממממממממממממממממםםם לייייייייייייייייייייייייייייייי
אני צריכה ללמוד לספרות ואין לי כווחחחח
משעממםםםםםםםםםם לי
אני מתפוצצצת מרוב שיעמוםםםםםםם 😊
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ מה עושים כשמשעמםם רצח !???!1?!??!?!??
התחרפנתייייייייייייייייייייייייי כבררררררררררררר
גם לי מצעמםםםםםם
יש לי בגרות מחר בלשון ולא בא לי ללמוד חחחח נלמד בערב אני הולכת לעשות דורה דורה בחוץ חחח
הודעות ספאם!
בבקשה תשמרו על החוקים.
ושיחות פרטיות תנהלו באייסי\מסן\פרטי.
ננעל.