אצל כולם ברוב הביצים [בחתימה]
הביצה עם סדקים..
שנה לוקח לחייזר שבפנים לבקוע ? XD
חחח כנראה שכן😁
חייזר חלש אין לו כוח לשבור את הביצונת חחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח כנראה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כל הקטע..😛
תני להם זמן 😁
כןןן אוףף יאללה שישברוו כבר אני מתה לראות מה יצאא...
תגידו מה הקטע עם הביצים האלה? לא הבנתי.. חח
חחחח
טניה שמה את הכל חחחחחחחחחחחח
זה לא כולם
גם אני רציתי לשים את כולם זה לא נתן לי
פרשתי לחתימה הרגילה שלי xD