חזרתי מיציאה חמודה למידי
מזל טוב לי שלושה חודשים עם אהובתי😊
כן ב23 נחגוג מחר בערב אחרי הבגרות בלשון!!!!
בוקר טוב ושבת שלום לכולם חחח😊😊
גם אני חזרתי עכשיו ....
שבת שלום (=
בוקר טוב [?:S]
ומזל טוב מאמי =][=
שתזכרו לעוד מלא שנים כאלה
הרבה הצלחה אהבה ואושר !!
04:04 חושבים עלי 😛
4:06
חזרתי לפני 10 דק' חחחחחחחחחחחחחחחח
דיייי איך נרדמנווווווו לנוו
חחחחחח בוקר\ לילהה טוב😊
גם אני נרדמתייייי עם אלעד XD
חחחחחחחח
מזל טוב על השלושה חודשים 😊
בוקר טוב ...
גמני עם דורי חחחחחח
הא ותום מזל טוב=]
אני ודור היינו יום שלישי שנה ו4 חודשים, חחחחח
3 חודש זה כלוווווווווווםםםם עובר בטיל
מזל טובב!!!
4:30 בבוקר.. עכשיו חזרתי מיציאה עם חברות
אין חבר! 😊 חיי הרווקות
4:32...חזרתי עם חבר שלי...היינו עם חברים שלו באיזה גינה שיחקנו פוווקרר יאאא אחד המצחיקים
פייייייי איך הזמן עףףף אמאא
מאמי שיהיה לך המון מזל טוב
ובהצלחה בהמשך אני שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאה..תום!?
מזל טוב!..=]
שיהיו עוד רבה חודשים 😛
בהצלחה לכם 😊
שמחה שנהנת 😉
QUOTE (רגייי @ 23/06/2007) יאה..תום!?
מזל טוב!..=]
שיהיו עוד רבה חודשים 😛
בהצלחה לכם 😊
שמחה שנהנת 😉
😊
QUOTE (shani_bachar @ 23/06/2007) גם אני חזרתי עכשיו ....
שבת שלום (=
בוקר טוב [?:S]
ומזל טוב מאמי =][=
שתזכרו לעוד מלא שנים כאלה
הרבה הצלחה אהבה ואושר !!
04:04 חושבים עלי 😛
חושבים עלייך כשזה ככה:
22:22
שכל המספרים זהים
חחחחח גל , איזה תגובה קשורה לנושא (:
ותוום ..
מזל טוב מתווקיזיים ..
שתזכו לעוד המוווון חודשים מאושריים ומלאי אהבההה ביחחד ..
מגיע לכם הטוב ביותר :]
תום מזללללללללללללללללל טובבבב מאמושש 😊
שמחה בשבילכם 😊