הגיע אתמול מת"א [היה בת"א מהנסיעה שהייתה אמורה לכאורה להיות לשבוע]
למעני
נכון מותק?!
נסיך פשוט מאוד נסיך
הלוואי שלהרבה כאן שמאוכזבות מהאהבה
יהיה אחד כזה!!!
בהצלחה יפות שלייי!!!
ונסיכים?
קיימים
אולי אין להם סוס פרטי משלהם שחונה להם מתחת לבלוק
אבל יש להם אוטו שחונה שם או אופניים בתוך הדירה שלו וגג של ההורים!
שמחה בשבילך יפה שלי
מגיע לך את הטוב ביותר
אוהבתת אותך 😁
ת' אהובתי 😊
גמני אוהבת'ךךך
חחח אני שמחה בשבבילך יפה שלי שתמיד תיהיי מאוווווווווווושרת
לאביייווווו
אויי איזה חמוד!!
אני שמחה לשמוע שטוב לך!
הלוואי ותמיד היה לך ככה!! 😁
כל נושא שאת פותחת את מעלה לי חיוך על הפנים!! 😁
כיף לי לשמוע אותך ככה מאושרת...
חחחחח
איזה מתוקה !
תודה מאממי !
ושיהיה לךך תמיד תמיד רק טוב בחיים !
אוהבת 3>
ת' מושלמים שלי 😊
אוהבת'כם
חח איזו חמודה
העיקר שיהיה לך טוב מאמי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם כולםםם
אוהבתת אותך
שתמיד תיהיי מאושרתת!!
איזההה כיףףףף לראות שאת מאושרתתתתתתתת 😊
שמחהה בשבילך יפהה שליי...
מואההההה ענקייייייייייייייייייייייייית..אוהבת אותךך
אוהבת'כןןןן יפותתת שלייייי
ת' מדהימות שלי 😊
מווווווואה