איך אני קם בבוקר ומרגיש חרא בלי מצב רוח מבואס תחת שאני צריך להיות הכי מאושר בארץ
יש לי חברה שאוהבת אותי ואני אותה כל כך
יש לי את גלוששש שהיא הכי הכי
יש לי את החברים שלי הטובים
ומשפחה אוהבת
ואני לא יכול לבקש יותר טוב מזה
אבל משום מה קמתי בבוקר עם הרגשה מחורבנת של בעעע כזה סעמקקק,מקווה שיעבור לי מהר
*פריקה*
יש ימים שקמים עם מצב רוח כזה
קורה אנחנו בני אדם
שים את המוזיקה שאתה אוהב
תיכנס למצב רוח תהנה ממה שאתה אוהב
תיפגש עם החברה או עם חברים תנקה את הראש
(רק אל תשכח ללמוד קצת ללשון חח)
אממ טוב שאתה רואה את הטוב ולא רק את הרע
בהצלחה מאמי ויהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/06/2007) יש ימים שקמים עם מצב רוח כזה
קורה אנחנו בני אדם
שים את המוזיקה שאתה אוהב
תיכנס למצב רוח תהנה ממה שאתה אוהב
תיפגש עם החברה או עם חברים תנקה את הראש
(רק אל תשכח ללמוד קצת ללשון חח)
אממ טוב שאתה רואה את הטוב ולא רק את הרע
בהצלחה מאמי ויהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כה שמתי ת'שחורה גם הקלה שפרקתי את זה,נאכל צהוריים ונחכה למורה ללשון ומקווה שהכול יסתדר
בובי שלי, לכל אחד מאיתנו יש מצבי רוח
ואתה לא חייב להתעורר כל בוקר עם חיוך
קורה לפעמים שגם לנו אין כל כך מצברוח
אבל צריך תמיד לזכור שיש שמש בחוץ,ואנשים שיחייכו אליך
וידביקו אותך בחיוך שלהם
ולזכור שתמיד יש אנשים שאוהבים אותך ויעשו הכל כדי לשמח אותך
אני אחת מהאנשים האלו
מקווה שתדע שלא משנה מה אני תמיד פה בשבילך
ומוכנה לשמוע הכל,ולעזור כמה שיותר
אוהבת כל כך הרבה 3>
QUOTE (galush123 @ 22/06/2007) בובי שלי, לכל אחד מאיתנו יש מצבי רוח
ואתה לא חייב להתעורר כל בוקר עם חיוך
קורה לפעמים שגם לנו אין כל כך מצברוח
אבל צריך תמיד לזכור שיש שמש בחוץ,ואנשים שיחייכו אליך
וידביקו אותך בחיוך שלהם
ולזכור שתמיד יש אנשים שאוהבים אותך ויעשו הכל כדי לשמח אותך
אני אחת מהאנשים האלו
מקווה שתדע שלא משנה מה אני תמיד פה בשבילך
ומוכנה לשמוע הכל,ולעזור כמה שיותר
אוהבת כל כך הרבה 3>
גלושש אין עלייך איןן את ה-אחות!!!
תום מאמי
זה קורה לכולם
לא רק לך,
ונכון שיש לך את האנשים שהכי קרובים אלייך
והכי אוהבים אותך
אבל מצבי רוח כאלה קורים מיידי פעם
אבל אל תשכח
שמעבר לכל הרע שאתה מרגיש
חייב להסתתר חיוך 😁
אז תחייך מאמי
😂
זה קורה מאמי ...
מקווה שיעבור מהר !
בהצלחה בבגרות ...
יהיה טובב רק תחשוב חיובי
כי כל מה שסובב אותך אמור לשמח אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש גם ימים כאלה ...
הם עוברים