יואו איזה שבוע מפוצצצצצצצץ
אתמול עד שעה 9 ורבע בלילה הייתי בביצ'פר..הגעתי לבית באיזה 10!!!
היווווום הייתה מתכונלת בלשוווווון
יום ראאאאשון הבגרוווות בללללשון!
ואזז............................................... היישר מהבגרות..
לאיללללללתתתתתתתתתתתתתת 😊 ייאיאייאיאיאיאיאאאאא! 😁
בהצלחהההההה!!!!!!
וזהו
מתחיל החופפפפפפש [עד שנתחיל לחרוש למועד ב' מתמטיקה]
תהההההנו מכל רגגגגגגע..נצלו כל שניייייה.
אלה שמסיימים ט' (חחחניייי ) נצלו כל רגגגגגגעעעע!!!!!!!! שנה הבאה תרגישו מזה לימודים
יאללה בהצלחהההההההההההההההההה, תהההההנוווווווווווווווווו
חחחחחחחחח מורני המשפט
סיכום לאלה בכיתה ט' כל כך נכון
אני חשבתי כשסיימתי ט' שלא יהיה
קשה אבל עכשיו כמה לחץ אמאא
שמחה שהכל אחרייך נסיכה שלי
שיהיה לך המון בהצלחה ותודה על הכלל
אממ תהניי באילת ואני אתגעגע אלייך
אוהבת אותך הכי בעולם אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא מתאים לי רצח חחחח
תהני מאמי (:
יאהה..תהני באילת!
איך בא לי
עשית לי חשק לאילת
תעשי כייף חיים 😁
חחחחחח חשבת עליי אה ? :]
תהני מותק !!!!
ובהצלחה 😊
תהני מאמי .
מחכה לחוויות ותמונות 😛
ובהצלחה =][=
חחח חמודה
גם אני רוצה אילת אוווף 😢
תהני מאמי (:
תהני מאמי 😊
ובהצלחה בגרות ובמועד ב' ..
יייאאאא איך עשית לי חשק לאילת..😢
מורני, מתוקה שלי..
בהצלחה לך בבגרות ביום ראשון..
ותהניי באילת..!! תנצלי כל רגע שם וכמובן כל רגע של הקיץ..!! אל תשכחי לעלות תמונות.. 😊
בהצלחה גם במועד ב' במתמטיקה..!! 😊
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואההה
איזה כיייף
תהנייי מאמיי :]
איזה כיף ללךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יפתיי
תהני תעשי חיים 😊😊
אוהבת 😊
ובהצלחה בבגרות!