אין לי כבר כוחות :|
וכן אני טיפשה
פשוט אין לי כוח
הרבה דברים קרו ששינו לי את המחשבות והמצברוח הטוב שהיה לי
הלוואי וזה יעבור ויבואו לי הכוחות מאיפשהוא 😢
לכי לישון..
בשעה כזו מותר לברוח מהבעיות בעזרת מיטה.
מחר תראי הכל במבט אחר.
יבואו לך כוחות, אל תדאגי..
תחשבי כל הזמן קדימה, ואל תסתכלי אחורה על מה שדיכא..
תחשבי עכשיו מה ישמח אותך.. ומה יעשה לך טוב!
חוץ מזה, לכל אחד יש מצבי רוח..
"ועם הזמן אתה אומר, זה רק ילך וישתפר, מחר בבוקר נתעורר ליום חדש נפלא.."
יהיה יום חדש נפלא!!
לכי לישון ותתעוררי ליום חדש נפלא!
קרן מותק!
נתחיל מזה שאף אחד פה לא טיפש!
ואל תתני לשום דבר להשפיע עלייך,או שתתני לי סיבה אחת טובה למה המצב רוח שלך צריך להיות ירוד?
איזה סיבה אמיתית יש בשבילך להרגיש רע עם העולם?
בר באמת הפיתרון הכי טוב זה ללכת לישון ולקום לבוקר חדש
אבל אני חושבת שזה משהו שימשך גם מחר
מקווה שלא
תודה מאמי
מטונף[איך קוראים לך?] אי אפשר תמיד להתעלם מדברים, לצערי
ויש סיבה, התקופה הזאתי וזה יעבור כמו כל תקופות, מקווה שמהר
אבל תודה בכל זאת מאמי
מאמי, אין לי עוד מה לומר:S
ואגב, מטונף=סתיו..
אוקי מאמי
זה היה מספיק
תודה לך מווואה
מאמי זה יעבור את רק
צריכה להאמין שזה יעבור
את צריכה לתת מעצמך הכל
כדי להרגיש יותר טוב ויהיה בסדר
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי,תבקשי כוחות מאלוהים 😁
אני בטוחה שהכול יסתדר
תיהי חזקה יפה שלי!
וכל דבר את יודעת
שאני כאן בשבילך
אוהבת אותך
כן רגינה את צודקת, רק מאלוקים אני יכולה לבקש
אני פשוט מבולבלת :|
תודה לכן בנות מווואה 3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 21/06/2007)
הרבה דברים קרו ששינו לי את המחשבות והמצברוח הטוב שהיה לי
הלוuאי וזה יעבור ויבואו לי הכוחות מאיפשהוא 😢
זה מה שקרה לי .. 😢
גם אני מקווה
קרן יהיה טוב בע"ה
אוהבת אותך בובי
כל מה שוקרה זה לטובה ..
יהיה טוב מותק
3>