ואני אפגוש את הבנות שאני איתם בדירת שירות שנה שלימה!!
וואי, אני ממש מתרגשת.. ומצד שני לחוצה..
מפחיד קצת שאני יפגוש בנות שאני אגור איתם שנה שלימה!!
כאילו, יש חששות של "מה אם לא נסתדר" ומריבות וכאלו..
אבל צד שני, מתרגשת רצח!!
זה טבעי שתרגישי ככה
בהצלחה, מקווה שיהיה לך את הטוב ביותר
איפה את עושה שירות לאומי?
אשקלון- גרעין תורני (התנדבות קהילתית 4 ימים בשבוע+כל שבת שניה) ותיכון דתי של רשת אמי"ת.
שיהיה המון המון בהצלחה
תנסי להנות למרות הפחד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאה..בהצלחה=]
תהני
תבלי
ועיקר
בלי מריבות
בטוחה שהכול יהיה בסדר =]
אל תשכחי להתקשר אליי ולדווח איך היה..
אני אחכה לזה..
יאא ולחשוב שעוד שנה
אניי אהיה במצב כמו שלך
זה כ"ככ כייף !
שיהיה המון בהצלחה מאממי !
אל תחששי..
בטוחהה שתהיי עם אחלה בנות !
אוהבת3>