לחברה של אחותי הקטנה יש טיול לילי לבת מצווה שלה, וזה ב2.. אז אני צריכה להעיר את אחותי וחברות שלה שישנות פה ב-2.. ואני שפוכה.. ומשועממת.
והבטחתי להורים שלי שאשאר ערה.. בלעע..
ואם אני ילך לישון- אני לא אתעורר מהשעון מעורר וגם אם כן, זה ידפוק לי את כל השינה אח"כ. 😢
חחח אולי תשימי להן שעון מעורר?
ולא נורא מאמי
עוד שעה =]
כן באמת בדיוק עוש ש ע ה ! (=
יעבור מהרר בלי שתרגישי!
אולי תדברי עם איזה מישהו במסנג'ר...
אולי זה יעסיק אותך...
(סתם הצעה, למרות שאני הולך לישון עוד מעט)
חוח מה למה ב2? 😮
וכבר 3 ורבע חח
העיקר שבסוף הלכת לישון?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נו..הסתדר לך ?
מקווה שהכול בסדר
תשלימי שעות שינה
לפני הגיבוש עם השרות הלאומי
מאמיי שליי ..
הצלחת בסוף להשאר עררה?
חחח אני מתארת לעצמי שאת ישנה לך עכשיו=]]
בסוף הצלחתי להחזיק מעמד, וכשעליתי לחדר של אחותי להעיר אותה, היו שעונים מעוררים שהעירו אותם, וגם אמא קמה להעיר אותם..
היה באסה. אבל לא נורא.