נכון ששנינו אוהבים
ונכון שאנחנו לא ביחד
ונכון שבחיים לא ניהיה ביחד
אבל אני מרגישה אליו דברים
אני מתגעגעת אליו
אני חושבת עליו
ואין מה לעשות
הוא אצלי בלב
כמה שזה כואב שלא ניהיה ביחד
וכמה שזה בלתי אפשרי
אני שמחה,שמחה שאני אוהבת אותו למרות הכול
אני מאושרת שהוא בלב שלי
אני מאושרת
שיש לי אהבה בלב
אבל רע לי,רע לי שהוא לא יודע,
רע לי שאני לבד בכלל העניין הזה
כמה שקיוותי הכול לשווא
כמה שרציתי הכול נעלם
כמה שאני ארצה שומדבר לא יקרה
אבל אני דלוקה עליו
ואין מה לעשות בדיוק
וזה עושה אותי קצת שמחה
כי יש ללי מישו לחשוב עליו לפני השינה
מישו להסתכל עליו לתמונה
ופשוט מישו בלב
שזכור לי לנצח
שיהיה לו רק טוב,למרות הכאב שלי,
שיהיה מאושר
רק הלוואי והיה יודע
כמה אהבה יש לי בלב בשבילו
איזה נושי את !!
את מדברת על בעל הדירה או ? . . .
QUOTE (--בובית--10 @ 21/06/2007) איזה נושי את !!
את מדברת על בעל הדירה או ? . . .
כן בובי...
על אותו האחד..:\
אוף רק אם הוא היה יודע..
אבל לא נראה לי שהיה עושה עם זה משו רציני,בכל זאת אני קטינה בשבילו..
יפה שלי.
דיברנו על זה !
ואת תעשי את הבחירה הטובה ביותר !
אוהבתת אותך 3>
QUOTE (שנששן @ 21/06/2007) יפה שלי.
דיברנו על זה !
ואת תעשי את הבחירה הטובה ביותר !
אוהבתת אותך 3>
כן מאמי,תודה על השיחה
אוהבת אותך מדהימה שלי (=
מואה 😊
למה בחיים לא תהיו יחד?!
מאמי תלחמייי למרות הקשיים
אני לא מבינה אם יש אהבה
הדדית למה לא להיות יחד?
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) למה בחיים לא תהיו יחד?!
מאמי תלחמייי למרות הקשיים
אני לא מבינה אם יש אהבה
הדדית למה לא להיות יחד?
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי,חוץ מאהבה הדדית
נכון יש קשיים
ולפעמיים קשים שקשה להתעלות עליהם
וחייבים פשוט לעבור הלאה
אבל..
יש בכל זאת תקווה,
אני לא רוצה כבר לצפות שוב,
לקוות שוב
כמו שעשיתי בשאר האהבות
אני רוצה שזה יבוא מבלי שאני רוצה
עד רגע מסוים לא ציפיתי ולא קוויתי והלך הכול מעולה
מאז ששוב התחלתי לקוות,שומדבר לא הסתדר
אז נמשיך בשלי,
ןהזמן יראה את שלו
וכמה שכואב לי,כמה שאני לא רוצה
אין לי ברירה
אוהבת אותך
למרות שאת מדברת על משו' אחר
אבל מה שכתבת ממש מדבר עליי באיזשהו מקום ..
מצטערת בשבילך :|
QUOTE (מוררני @ 22/06/2007) למרות שאת מדברת על משו' אחר
אבל מה שכתבת ממש מדבר עליי באיזשהו מקום ..
מצטערת בשבילך :|
לא משנה מה,לא משנה מי,לא משנה מתי
לבסוף הכול טוב =] נכון!?
QUOTE (רגייי @ 22/06/2007) QUOTE (מוררני @ 22/06/2007) למרות שאת מדברת על משו' אחר
אבל מה שכתבת ממש מדבר עליי באיזשהו מקום ..
מצטערת בשבילך :|
לא משנה מה,לא משנה מי,לא משנה מתי
לבסוף הכול טוב =] נכון!?
ברור שהכל לטובה וטוב שאת מאמינה שזה ככה אוהבת אותך!
כן אה..
לא משנה מה שאני רוצה
הכול לטובה
בסוף אני עוד אבין את זה..
אוהבת אותך חופיתי
את בהחלט תביני חיימשלייי!!!
כי זה נכוןןןן!
אני מתה על הדרך שבה את לוקחת ת'דברים שקורים לך בקשר עליו
אני?
אוהבת'ךךךךךךךךךךך!!!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 22/06/2007) את בהחלט תביני חיימשלייי!!!
כי זה נכוןןןן!
אני מתה על הדרך שבה את לוקחת ת'דברים שקורים לך בקשר עליו
אני?
אוהבת'ךךךךךךךךךךך!!!!
גמני אוהבת אותך!!
מואה#>