אני צריכה להתקשר למורה שלי שתגיד לי תציון של המגן והגשה
כי עשיתי מועד ב' לפני יומיים.
ותפוסססססססססססס אצלה !!
כבררררררר 40 דקות כככה
כממממממה היא מדברת
ועעעעם מי כבר יש לה לדדבר
רררר איזה עצבים .
[חחחחחח ;\]
חחח
לא נורא מאמי
המורה שלך לא שווה ת'עצבים שלךך
תנסי יותר מואחר
אוהבתת אותךך
QUOTE (טוניטה @ 21/06/2007) חחח
לא נורא מאמי
המורה שלך לא שווה ת'עצבים שלךך
תנסי יותר מואחר
אוהבתת אותךך
😊 😛
מואההההההההההההההההההההה 😉 😁
היא ענתתתתתתתתתתה =]
אחרי שעה וחצי חחחחחחחחח
אבללללללללללל מה ?!
קיבלתי 89 😊😊😊
כ"כ מאושרת ;P חחח
יאה..כל הכבוד מאמי =]
בהצלחה בהמשך 😁
יאאא חחחחחח שמחה בשבילךך 😊
חחחחחח איזה יופי קיבלת אחלה ציון חיחיחחי 😁 😉 😎
יאאא
אי כל כך שמחה בשבילךך😊
מואהה
יאאאאאאאא אלופההההההההה
כל הכבוד מאמי שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח תווווודה מתוקים ;]
אני מזה מאווווושרת (:
שאבא חזר מהעבודה קפצתתיייי עליו הוא לא הבין מה קרה לי חחחחחח
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) יאאאאאאאא אלופההההההההה
כל הכבוד מאמי שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊