לא יודעת למה
רע לי
זה לא בגללו
הוא מושלם
אבל לא יודעת..
איך להסביר את זה =/
זה יותר קשור למשפחה ולדודים..
הם פשוט לא נמצאים שם בזמן האחרון
בשביל לתמוך ולעודד..
יש לי ת'חברות, הידידים ואת החבר המושלם שלי
בשיחה האחרונה שלנו הוא שמע שמשהו לא בסדר..
כמה ששיחקתי אותה כאילו אצלי המצב? מעולה..!
לא רציתי להדאיג אותו ועוד בכזה מרחק...
הוא הבין לפי הקול שלי שרע לי
עושה לי כזה "היום אני חוזר לעיר ולא מעניין אותי כלום, לא מתכוון להשאיר אותך לבד ועוד בכזה מצב"
אמרתי לו שבאמת הכול בסדר וזה..
שבאמת המצב שלי מעולה
אבל הוא בכול זאת לא האמין אבל בסוף?
עדיין נשאר בשלו
היום בערב הוא יחזור
בערך בסביבות ה-22:00
כמה שהתעקשתי שישאר שם
כי הנסיעה הזאת מאוד חשובה לו
אוףף 😢
הודיה שלי!? מדהימה שלי!?
נכון שזה קשה כשהמשפחה לא תומכת מהצד
אולי יש להם סיבות מסוימות?
אולי הם לא רואים באמת את המצוקה שאת נמצאת בה?
תדברי איתם,תבקשי חיבוק,
אני בטוחה שהם יעודדו אותך,יתמכו בך
כנראה הם לא בדיוק יודעים מה עובר עלייך
כי לפני כמה ימים ובכלל את שמחה מאז שאת מאוהבת
תבואי אליהם,
תחבקי,זה באמת עוזר
אני בטוחה שהם עוד יציפו אותך בתמיכה שלהם
אוהבת אותך יפה שלי!....
וגמניי תמיד כאן בשבילך
ההורים שלי?
תמיד יש להם מה לעשות..!
אני לא מאשימה אותם בדברים שיש להם לעשות
הם מפרנסים ת'משפחה בתכל"ס, אותי ואת האחים והאחיות שלי!
נוסף לזה אמא שלי עכשיו בהיריון
אני ת'משכורת שלי מתכוונת להביא להורים שלי
כי הם עכשיו צריכים יותר מתמיד כסף
נמצאים במצב כלכלי לא הכי טוב, לא חיים בעוני אבל עדיין!
עם מי אני אדבר במשפחה הפרטית שלי עוד?
עם אחותי?
שהיא הכי יכולה לעזור במשהו?
היא סה"כ בת 11+ (עדיין לא 12) והאחרים?
האחים התאומים ואחותי השניה בכלל מתחת לגיל 4!
אני באמת מבינה אותם
אבל עדיין רע לי..!
לא יודעת
יש לי לפעמים יציאות כאלה של ילדה קטנה
זה הכי מעצבן אותיי!!
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
למה יציאות של ילדה קטנה
סך הכול זה הרגשות שלך
זאת את
ויש לך מצבי רוח
ואני גאה בך מכל הלב
שאת ככה מבינה ותומכת במשפחה שלך
אני בטוחה
שלא לא מתכוונים לפגוע בך
נכון שהם מפרנסים אותך ואת כל האחים והאחיות
אבל אני בטוחה שיהיה להןם זמן בשבילך
לפחות 5
רק תבואי ותגידי להם,ערב לפני השינה
הם יקשיבו לך אני בטוחה
תראי להם שאת במצוקה כלשהיא
זה לא טוב שמשפחה שלך לא יודעת מה את עוברת
כי הם אלו שצריכים להיות לצידך
כמו שאת לצידם כרגע
אני בטוחה שהכול יסתדר יפה שלי
אוהבת אות הכי בעולם
מאמי שלי תדברי עם המשפחה
שלך תשתפי אותם בהרגשה שלך
אני בטוחה שזה לא בכוונה
פשוט אולי יש להם עוד דברים על הראש
שמונעים מהם לתת לך את היחס שאת רגילה
בכל שאר הדברים אני מצטרפת לרגינה
ורואים כמה הוא אוהב אותך
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת'כןןן יפות שלייייי!!!
ת' רבה על התגובות המדהימות שלכן 😊
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) מאמי שלי תדברי עם המשפחה
שלך תשתפי אותם בהרגשה שלך
אני בטוחה שזה לא בכוונה
פשוט אולי יש להם עוד דברים על הראש
שמונעים מהם לתת לך את היחס שאת רגילה
בכל שאר הדברים אני מצטרפת לרגינה
ורואים כמה הוא אוהב אותך
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) למה יציאות של ילדה קטנה
סך הכול זה הרגשות שלך
זאת את
ויש לך מצבי רוח
ואני גאה בך מכל הלב
שאת ככה מבינה ותומכת במשפחה שלך
אני בטוחה
שלא לא מתכוונים לפגוע בך
נכון שהם מפרנסים אותך ואת כל האחים והאחיות
אבל אני בטוחה שיהיה להןם זמן בשבילך
לפחות 5
רק תבואי ותגידי להם,ערב לפני השינה
הם יקשיבו לך אני בטוחה
תראי להם שאת במצוקה כלשהיא
זה לא טוב שמשפחה שלך לא יודעת מה את עוברת
כי הם אלו שצריכים להיות לצידך
כמו שאת לצידם כרגע
אני בטוחה שהכול יסתדר יפה שלי
אוהבת אות הכי בעולם
איתה !
אני עם הבנות יפה שלי הכי טוב תעשי איתם שיחה אני בטוחה
הם ישמחו שתשתפי אותם!
אוהבת אותך אל תיהיי עצובה לאאאאאאאאאביו
ת' בובה שלי
גמני אוהבת'ך
לאבבבב יווווווו 2