" נגמר לי מתוק ,
אני צריכה קצת רחוק .. "
אני מתה עלייכם !
אבל נמאס לי \:
נשתמע .
399181733
shir_bb93@hotmail.co.il
שירווווווווווווווווווווווווווווש
מה יש
יפתי?
😮 😕 😢
את עוזבת😢??
נכנסתי אלייך לאייסי
טוב בובי החלטה שלך,
ואנחנו צריכים לקבל אותה
מקווה שתחזרי בהקדם
אוהבת 3>
מאמי שלי מה קרה למה את עוזבת 😢?
הלו זו לא שיר מי את בפנים???
מה קרהה???? 😢
מה קרה?!
למה את עוזבת מאמי שלי?
שיר לא הבנתי את עוזבת?!!!?
למה?!!?? קרה משהו?
את תהיי חסרה ואני מקווה שלא תעזבי
את יודעת כמה אוהבים אותך פה
וכמה את חשובה...
דברי איתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמייי את יודעת שכשתרצי לחזור אנחנו נחכה לךךךךך..
נתגעגע..
מואההההההההה..
ד"א..הוספתי אותך למסן מאמוש