לעזוב מישהו
שנקשרת אליו
למרות שאתה יודע שזאת טעות ..
|:
טעות לעזוב אותו או טעות להיקשר אליו?
אני מבינה אותך ומזהה כ"כ..
בדיוק סיימתי קשר כזה..
אבל הכאב עובר. ואז תהיי גאה בעצמך שעזבת..
כי בסופו של דבר- את עושה רק טוב לעצמך בזה שאת עוזבת.
אפשר מאמי ... מנסיון אישי .
פשוט תכניסי לך את זה טוב לראש
שזה מה שטוב לך . בלעדיו
ללכת עם הראש ולא עם הלב ..
אם את יודעת שהקשר הזה טעות !
אם באלך לדבר באיסי .. תמיד פה בשביך
מקסימונת 3>
זה קשה ולפעמים נראה בלתי אפשרי
אבל אם את יודעת שזה מה שיעשה לך טוב
תעזבי אל תישארי עם זה אם את בטוחה
מאה אחוז שתיפגעי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אומרים לעצמך
הוא מצרי
זה לא טוב
לאט לאט=]
QUOTE (שיריאלה @ 21/06/2007) אומרים לעצמך
הוא מצרי
זה לא טוב
לאט לאט=]
מזתומרת הוא מצרי?חח
הלוואי ובעיה שלי איתו הייתה שהוא מצרי ..
שונאת אותו|:
בנות אני אוהבת אותכן,3>
יאאאאא שלי חצי מצרי
מה זה משפיע איכשהו?
לא סתם הוא כזה דפוק: (