דבר ראשוןןן..כולי מבואסת אשששששששששש בגלל שלא קיבלנו תעודההה..!!!זה כ"כ עיצבן
דבר שניייי..מה שהכי הרס לי ת'יום..מקודם הלכתי להביא את אחי מהבצפר באוטובוס..והנהג לא עצר לי בתחנה אז צעקתי לו כדי שיעצור לי..טובבבב הוא מה זה בלםםםםםםם חזקקקקקקקקקקקקקק ועפתייייייי באוטובוסס..וקיבלתי מכה חזקה ברגל ובידד..ירדתי מהאוטובוס לא יכולתי ללכת זה היה ממש מפחיד לא יכולתי להחזיק את עצמי גם בעמודים שם
דבר שלישייי..מחר יש לי מתכונת בספרותת ואני מתה מפחדדד.!! אני לא טובה בשיריםםם וזה מפחיד אותייי=[
לגבי התעודות אין מה לעשות מאמי
לגבי האוטובוס באמת באסה איך אני מתעצבנת
כשזה קורה יאאאאאאאא תרגישי טוב מאמי
לגבי המתכונת המון המון בהצלחההה יהיה בסדר
רק תאמיני בעצמך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) לגבי התעודות אין מה לעשות מאמי
לגבי האוטובוס באמת באסה איך אני מתעצבנת
כשזה קורה יאאאאאאאא תרגישי טוב מאמי
לגבי המתכונת המון המון בהצלחההה יהיה בסדר
רק תאמיני בעצמך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה ^
😊 בהצלחהההההההה 😉
מאמי,
הקטע של התעודות ,זה באמת מבאס..אבל אין מה לעשות מתוקה. זה לא בידיים שלנו..
לגביי הקטע של האוטובוס, הייתי צועקת על הנהג הזה.. 😠
תשימי יוד על הפצעים ואז פלסטר והכל יהיה בסדר..😊
ולגביי המתכונת בספרדית..
כל מה שאני יכולה להגיד לך מאמי..זה תלמדי טוב טוב היום
תלכי לישון מוקדם, תקומי, תתרחצי, תתלבשי, תאכלי משהו קטן או שתקחי איתך איזה אוכל
תגיעי למתכונת במצב רוח אופטימי, תחשבי שהכל יהיה בסדר..
הכי חשוב שתאמיני בעצמך יפה שלי..!! כי הכל באמת יהיה בסדר..
שיהיה לך המון אבל המון המון בהצלחה...!!! 😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
מה זה איך עושים לכם מתכונת 3 ימים לפני הבגרות?!
והשירים זה בחירה...
אז זה לא כלכך נורא
ותזהרי עם האוטובוסים אה?
חח תרגישי טוב ( :
מאמי תרגישי טוב ! הכי חשוב..
ובהצלחה במתכונת