😁 שנשששששןןןןןןןן
מדהימה שלי?! יפה שלי? מקסימה שלי?....
לקראת יום הולדך רציתי לאחל לך:
הרבה הרבה אושר ושמחה.
שיהיה לך אושר ובריאות בחיים,
ושתמיד יהיה חיוך על הפנים.
שלא תדעי צער ובכי,ותמיד פנייך יהיו מוארים.
שתדעי להתמודד עם כל צרה,ותזכי לחויות כל רגע בחיים.
שתצליחי בכל מעשה ידייך,
ולבסוף,רציתי לאחל לך,המון המון מזל טוב![/color
😁 😁
[color=green]את אחת הילדות הכי מקסימות שהכרתי,
את ממש מלאך קטן שכל פעם מעודד אותי,תומך בי בכל צרה שאני נמצאת
בכל מצב רוח שאני נמצאת
רציתי להגיד לך על זה תודה,תודה רק לך נסיכה!..(=
😁 😁
אז ככה,
זה כיף אבל לפעמיים קצת מסובך
אבל כשחושבים על זה הכול תלוי רק בך
אם תנצלי כל הזדמנות לחייך , בין רגע תביני איך
העולם פתאום התהפך-למענך ולטובתך
אם תרימי את הראש ותרגישי ביטחון
הכול פתאום ייראה צודק ונכון
אם תהיי עם ראש פתוח להצעות
לפתע תשימי לב לדברים שבעבר היה קשה לך לראות
אם תקדישי לכאב מעט
תיראי שלהמון אנשים אכפת
אם תשאירי קצת שאלות ללא תשובה
תיראי שבעתיד התשובות יבואו אליך עם המון אהבה
אם תלמדי כי הדרך הקשה היא לפעמים הטובה מכולם
תוכלי לראות בצורה שונה את העולם
ולסיום...
אם תנצלי יום זה להכי הרבה כיף שרק אפשר
יהיה לך יום זה יום שונה , יום מאושר
שיהיה לך יום מתוק ומעורר
יום שפשוט אי אפשר לתאר
שתמיד יקיפו אותך אור, אהבה, שמחה והצלחה
וכאן נגמרת הברכה..
אז בכל שעה וזמן , מקווה שזה מובן
אני כאן בשבילך
ולא משנה היכן-
בצפון , בדרום , במזרח במערב
אני אותך תמיד אוהב...!!!! 😛 😂 😛 😊
אוהבת אותך רגינה .. 😁
מקסימההההההההההה
אוהבת אותך מאמי שלי
יש סיבה שזה יום לפני? או סתם ככה?
שנינו'ששש מחר את תקבלי את הברכות ליום הולדת
חח אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) מקסימההההההההההה
אוהבת אותך מאמי שלי
יש סיבה שזה יום לפני? או סתם ככה?
שנינו'ששש מחר את תקבלי את הברכות ליום הולדת
חח אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הבעיה שמחר אני לא אהיה באתר..:\
אני אהיה אצל סבתא
אז הייתי חייבת!
אני ממש מצטערת שזה יום לפני,מקווה ששנששן תסלח לי 😊
אז היתי חייבת היום
חחחחח איזו מקסימה לא נראלי שיש
על מה להצטער היא רק תשמח לראות
אשכול כזה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח...מה זה משנה יום לפני יום אחרי העיקר מזל טוב
אבל אני יגיד שיגיע הימולדת שלה
איזו מותק 😊
אוהבת'ךךךך בובי שלייי!!!
מזל"טטטטטטטטטטטט!!!!
מחר עוד פעם נוסיף 😊
מזל טוב מתוקה שלי. 😛
😁 😎 😉 😊
עד 120 שנה.
המון אושר ועושר,בריאות,אהבה,שמחה ...........! 😉
שרק תהיי שמחה מהיום הזההה. 😁
מואה,אוהבת 😊 😊
ליפזוששששש 😊
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) איפה שני?..!??.. 😯 😊
שניייי פההההה=]]]
מדהימה שליייי?!
אני כ"כ אוהבת אותך !
אלפי תודווווווות לך !
אתת מקסימה
העלת לי חיוך על הפנים !
וריגשת אותתתתתתתיייייייי:]]
תודה תודה תודדדדדדדדדה ושוב תודה..!
על הכל, על זה שאת תמיד שם(פה:]] ) בשבילי !!
תמיד תומכת ומעודדת.. !
והמון תודהההה על המזל טוב
והברכה המדהימה !!
מואה ענקיתתתתת רגיי שלי ורק שלי !
אוהבת אותךךךךך !!
יפים שללללללי ?!
תודההההההההה ענקית !
אתם מדהימים אוהבת את כולכם !
אוי הנה שניניייי שלי!!
סוף סוף!
מקווה שאת לא כועסת שזה יום לפני
פשוט מחר לא נראה לי שאני אכנס
אז הייתי חייבת היום
מקווה שהברכה גרמה לך לפתוח טוב טוב ת'עיניים ולחשוב פעמיים
שיש סיבות לחיוך שלך
אני שמחה שאהבת ת'ברכה
הכול בשבילך מאמי
הכול!
העיקר? שתיהי מאושרת ביום הזה
ובכלל כל הזמן
אוהבת אותךך הכי הכי בעולם!!!!!!!!!!!
יש לי סיבה לחייך !
כבר אמרתי לך..!
יש לי אותךך וזה הכי חשוב לי !
את מדהימה !
ושוב תודה על הברכה, על התמיכה בכל הזמנים,
עלל היחס החם ועל הכל !
אוהבת אותך מלא3>
QUOTE (שנששן @ 21/06/2007) יש לי סיבה לחייך !
כבר אמרתי לך..!
יש לי אותךך וזה הכי חשוב לי !
את מדהימה !
ושוב תודה על הברכה, על התמיכה בכל הזמנים,
עלל היחס החם ועל הכל !
אוהבת אותך מלא3>
אני כאן בשבילך תמיד,תמיד תמיד 😁
שמחה שאהבת ת'ברכה
ותזכרייי
אני אוהבת אותךךךך 3>
מואהה 😁
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) QUOTE (שנששן @ 21/06/2007) יש לי סיבה לחייך !
כבר אמרתי לך..!
יש לי אותךך וזה הכי חשוב לי !
את מדהימה !
ושוב תודה על הברכה, על התמיכה בכל הזמנים,
עלל היחס החם ועל הכל !
אוהבת אותך מלא3>
אני כאן בשבילך תמיד,תמיד תמיד 😁
שמחה שאהבת ת'ברכה
ותזכרייי
אני אוהבת אותךךךך 3>
מואהה 😁
😊
יששש !
אני אוהבת אותך !
כ"כ כ"כ כ"כ !!!!!
מואה ענקית !
יאיייי איזה מקסימה נאפי!!!!!!!
המון תודה !!
איזה כייף לקרוא את מה שכתבת !
את ממש מדהימה !
שובב המון המון המון תודההה לך !
ולכולם !
אני אוהבת אותךך 😁
מואה ענקיתתתתתתתתתתתת ענקית3>