תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
תגיד לי למה אין אמת, רק הזיות
אז למה לנסות ולהמשיך עכשיו לבכות?
לאורך הים
אין גלים יש עולם
שנשבר לרסיסים על המזח.
תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
כשאנשים רצים אל תופת כמו אל ים
אני ארוץ אל תוך האש אם יחזרו משם.
לאורך הים...
תגיד לי איך עם המוות אתה חי
מסתיר הדמעות בכל לילה תגיד לי עד מתי
האש שקוראת לי לא נמצאת שם באמת
וזה שנעלם, האם ישוב או כבר מת?
אלוקים
למה פרחים אסור לקטוף וחיילים כן? 😢
איזה חיוך
חיוך שנחרט בזיכרון
אני פשוט מסתכלת על התמונות
על השוואמי שחברה שלו עשתה לכבודו, מה שהיא כתבה
על התמונות שלו, בשוואמי שלו,
על הבן אדם השמח שהוא היה
על החיוך שלעולם לא ירד מפניו
זה ממש לא היה מגיע לו
כולי צמרמורות ודמעות 😢
יהי זכרו ברוך
-הייתי חייבת לפרוק-
אני לא יודע מה קרה, אבל הבנתי שמישהו נפטר.
איך זה קרה?
ותראי, אלוהים פועל בדרך מיסתורית ביותר.
אולי זה חרוש, אולי זה נדוש, אבל הוא קוטף את הטובים
ביותר אחרי שהם מסיימים את תפקידם בעולם הזה.
לפי מה שהבנתי זה חבר של חברה שלך, או משהו בסיגנון,
אז כל מה שאני יכול להגיד הוא שתהיי לידה.
היא זקוקה לך עכשיו, יותר מאי פעם.
תהיי חזקה.
משתתף בצער המשפחה.
שתהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אושרי תודה, אתה צודק
אבל לצערי לא במקרה הזה
איך יש הסבר לזה שאלוקים לוקח למשפחה שתי ילדים?!
אין הסבר
ולא הבנת נכון
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=68682
תקרא תבין
בזמן כזה ..
שאתה קורא את ההודעות הכל כך עצובות שלך..
ואני רואה את כל העצב העצום שלך ..
ואת הרצון שלך להבין למה זה קורה..
אני רק מחפשת ומחפשת .. מילים .
די מילים כדי להגיד לך עד כמה אני אוהבת אותך,
ועד כמה אני , גם אם אני לא יודעת מה להגיד ,
אני מוכנה לחבק אותך ולשלוח לך נשיקות וחיבוקים,
ואת תנחומיי הכנים:
ששווים יותר מ1000 מילים .
אוי... אלוהים :\
כ"כ עצוב לשמוע על מקרים כאלו.
לפעמים העולם כ"כ אכזר.
QUOTE (oshri_Ok @ 20/06/2007) אוי... אלוהים :\
כ"כ עצוב לשמוע על מקרים כאלו.
לפעמים העולם כ"כ אכזר.
😢 😢 😢 😢 😢 😢
גם מבינה את האכאב=\
מאמי תיהי חזקה
קראתי היום תכתבה בעיתון
תמיד פה בשבילך
דניאל את מקסימה כל כך
תמיד יודעת מה להגיד
תודה מאמי אוהבת אותך 3>
אושרית תודה
דברי איתי באיסיקיו כשיצא לך
קרן מאמי,תיהי חזקה בשבילו,הוא רואה אותך מלמעלה
ושומר עלייך במרומים
אל תוותרי,תמשיכי קדימה
עכשיו את יודעת שטוב לו,הוא מלאך בשמיים
יהי זכרו ברוך
אל תעצרי את הדמעות
תתני להן לצאת
דמעות ובכי זה סוג של פריקה
ומותר לך לבכות זאת לא בושה
את חייבת להיות חזקה
העולם לפעמים לא הוגן
והוא כואב זה אכזר
אבל אי אפשר לעשות כלום עם זה
אי אפשר לשנות את זה
חייבים להמשיך את החיים עם
הפצע והכאב שתמיד יישאר
אוהבת אותך ומשתתפת בצערכם
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אוהבת אותך מאמי שלי..
ואני תמיד כאן בשבילך ..