אז מההההההה ?
חצי ממכם בטח כבר יצאו לחופפפפפש
וחלק רק עוד קצת . . . 😊
תשמרו על עצמכם
ותהנו הכי הכי הכי שאפשר !
לי זה חופש אחרון של בצפר 😢
חייבים לנצל כל שנייה ורגע . . .
כבר יש תכנונים לחופש מישההההההו ?!
כבר היו מלא אשכולות של התיכנונים מאמי
חח ופירטתי שם😊
לגבי החופש שלי הוא מתחיל ביום
ראשון בעזרת השם אחרי הבגרות בלשון
אוהבת אותך יפה שלי
שיהיה לך חופש מקסים ומהנהה לך ולכולם
ואל תהיי עצובה הכי כיף לך בעולם
שאת מסיימת את הלימודים האלה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכי כיף לך לסיייים:]
לי נשאר עוד שנה בעעע...
תהנו כווווווולם
חופשה מושלמת לכולכם
לירון את עולה ליב'?!
ואין תיכנונים מיוחדים בנתיים :|
לא סיימתי ...
כן אני עולה ליב'
אבל זה אומר שזה החופש האחרון שלי עם כל החברים
כי שנה הבאה כולם מתגייסים ... =/
גם היום בבצפר, שהיה היום האחרון של היב'
מזה כאב לכולם ...
כי הם היו הכי קרובים אליינו ..
ולחשוב שאני איתם כבר 5 שנים ושנה הבאה אני יהיה היב' ...
פאק ... 😯
החופש התחיל היום רישמית ...
😊
כיףףףףףףףףףףף אחרי כל החרישות האלההה =/
שיהיה לכם אחלה של חופש !
ובטטטח,
יש מללללללא תכנונים ! :]]
מואההההה 3>
היום יוצאים קצת להרוס ת'ריאות חח
נשב על נרגילה אני וחבר,כל השאר תהנו!
חחח אני עוזרת לגור באייילת יהה מאאאאאאאן $ !
לקרררוע את התחת נעשה קצת מאאני עד הגיוס ...
לי יש תכנון הכי גדול וחשוב
לשכוח אותםםםםםםםםםםם !!!!!!!!!!
אהמ שלי גם אחרי הבגרות
דיייי נאפי את כיתה י'
מחר אני הולכת למקס ברנר חחח
ים בריכה קניון חברות
ואיטליה יאווווווווווווווווו חופש שווה ביותר
אנשים!?
תהנו בחופש,תבלו,תעשו חים,תעשו כייף,
ודבר אחד חשוב חשוב
תשמרו על עצמכם!..(=
תכנונים אין לי..:\בינתיים
QUOTE (נאפי @ 20/06/2007) לגבי החופש שלי הוא מתחיל ביום
ראשון בעזרת השם אחרי הבגרות בלשון
גם שלי..
שעתיים אחרי סיום הבגרות, אני מתחילה את העבודה החדשה שלי בארומה..!!! 😊
ובהמשך הקיץ, אני רוצה לישון הרבה, לעשות הרבה אבל הרבה ה-ר-ב-ה שופינג,
לצאת עם חברות, לבלות עם המשפחה, ללכת לראות סרטים חודשים שיוצאים בבית קולנוע,
לטוס לטוריקה, לטוס לוינה ולבקר את חברות שלי, לעצב מחדש את החדר שלי (makeover),
ללמוד למתמטיקה, לצאת למסיבות, ולבעיקר ל-ה-י-נ-ו-ת..!!!!! 😊
שיהיה לכולם קיץ מדהים,
קיץ כיפי,
קיץ פשוט מושלם..!!
תהנו ואל תשכחו לשמור על עצכמם, בעיקר מהשמש..!!!
אוהבת אותכם המון..
מואהה