"מערכות יחסים הם אחד המסתורין הגדולים. ומשום שהן מתקיימות בין שני אנשים הן תלויות בשניהם. תמיד כאשר נפגשים שני אנשים עולם חדש נוצר. מופע חדש מתהווה. מופע שלא היה קודם לכן. ובאמצעות מופע חדש זה, שני האנשים גם יחד משתנים ומיתמרים.
ללא קשר עם מישהו אחר, אתה משהו מסוים. בהיותך בקשר, מיידית, אתה הופך למשהו אחר. דבר מה חדש קורה. אישה, כאשר היא אוהבת, אינה אותה אישה שהייתה קודם. גבר, כאשר הוא הופך לאב, אינו אותו אדם שהיה קודם. כאשר נולד לו ילד, יש נקודה שאנו מתעלמים ממנה. ברגע שנולד ילד, גם האם נולדת בו בזמן. זהו מצב שלא היה קודם לכן. האישה הייתה קיימת, אך האם מעולם לא.
האם היא ישות חדשה לחלוטין.
יחסים נוצרים על ידך, אבל אז בתורם, היחסים יוצרים אותך. שני אנשים נפגשים, משמע, שני עולמות נפגשים. זה אינו דבר פשוט- זהו דבר מסובך, המסובך ביותר. כל אדם הוא עולם בפני עצמו, בפני עצמה- מסתורין מסובך עם עבר ארוך ועתיד נצחי.
בתחילה, רק החיצוניות נפגשת; אבל אם היחסים צומחים לאינטימיות, לקרבה, אם הם הופכים לעמוקים- אזי, לאט לאט, מתחילה הפנימיות להיפגש. וכאשר הפנימיות נפגשת, זוהי הכרות. אתה נוגע באדם מבחוץ, רק בגבולות. אז זוהי הכרות בלבד. פעמים רבות אתה קורא להכרות אהבה, ואז אתה חי בזיוף. הכרות אינה אהבה.
אהבה הינה נדירה ביותר. לפגוש אדם עם הפנימיות שלו, משמע שאתה בעצמך עובר מהפך. מפני שאם אתה רוצה לפגוש אדם במרכז הפנימי שלו עליך להרשות לו להגיע למרכז הפנימי שלך. עליך להיות פגיע. פגיע לחלוטין, פתוח. וזה מסוכן. וזה מפחיד. להרשות למישהו אחר להגיע למרכז הפנימי שלך זה מסוכן, מפני שלעולם אינך יודע מה האדם השני עלול לעשות לך. וברגע שכל הסודות שלך ידועים, וכל המחבואים שלך התגלו, ברגע שנחשפת לחלוטין, מה יעשה האחר? הפחד, זו הסיבה שאיננו נפתחים.
רק מכירים, וכבר חושבים שקיימת אהבה. נפגשו חיצונויות, וחושבים שאנו נפגשנו. אתה אינך החיצוניות שלך. כאמת, החיצוניות היא הגבול, הסוף שלך, רק הגדר סביבך. זה לא אתה. החיצוניות היא המקום בו אתה מסתיים ומתחיל העולם. אפילו בעלים ונשים, אשר חיים יחדיו שנים רבות, עלולים להיות מכרים בלבד. יכול להיות שאינם מכירים איש את רעותו. וככל שתחיה יותר עם אדם מסוים, יותר ויותר תשכח לחלוטין שהמרכז נשאר לא ידוע. לכן הדבר שיש להבינו הוא: לעולם אל תחליף הכרות באהבה.
אתה אולי עושה אהבה, אתה אולי קשור מינית, אבל מין הוא חיצוניות גם כן. אם המרכזים אינם נפגשים, המין הוא רק מפגש של שני גופים. המפגש של שני גופים אינו המפגש שלך. המין נשאר בגדר הכרות פיזית, גופנית, אבל עדיין אין הכרות. אתה יכול לתת למישהו אחר להיכנס אליך למרכז הפנימי שלך רק כאשר אינך מפחד.
ואני אומר לך שיש רק שתי צורות לחיות: האחת- מכוונת לפחד; השניה- מכוונת לאהבה. חיים המכוונים לפחד לעולם לא יובילו אותך ליחסים עמוקים. אתה תישאר מפחד, והאחר לא יקבל רשות לחדור אליך, אל הליבה שלך.
האדם המכוון לאהבה הוא אדם מאמין. אדם המכוון לאהבה, משמע, אדם שאינו מפחד מהעתיד, אדם שאינו מפחד מתוצאות מעשיו, אדם החי כאן ועכשיו."
____________________________________
הפסקתי לפחד.
הפסקתי לחשוש.
לראשונה בחיי אני מסוגל להגיד שאני- זה אני.
עוברת עליי תקופה לא קלה, תקופה של שינוי,
תקופה של תלתלות רבות ושל אי הכרות עצמית או אף הכחשה עצמית.
ואני רוצה להגיד שאני עכשיו בדרכי לעבר אמת אמיתית.
בדרך להציג לעולם את ה"אושרי" האמיתי, ה"אושרי" שמפסיק
לפחד, מפסיק להתבייש ומתחיל לחיות את החיים.
תודה רבה לכם אנשים, אתם מקסימים.
אני חייב להכיר לכם תודה, כי בלעדיכם ממזמן כבר לא הייתי קיים.
אתם הם אלו שמחזיקים אותי ומחזקים אותי כל פעם מחדש כשאני נופל,
אתם הם אלו שמבלי לשים לב בכלל הייתם לי למשפחה,
ותפסתם לי בלב מקום ע נ ק י. פינה חמה, ששמורה אך ורק לכם.
אז תודה. תודה מקרב לב.
וואי, מרגש בעיקר מה שהוספת בסוף..
אני שמחה שמצאת את עצמך..
הלוואי על כולנו.
ותודה גם לך..
כי בלעדיך- הפורום לא היה אותו דבר.
תודה רבה בר.
העלית חתיכת חיוך 😊
תודה רבה שקראת הכל.
מקווה שהפנמת קצת מהדברים שנאמרו בקטע שהוספתי,
כי מבחינתי ולפי מיטב הבנתי, זה כ"כ נכון.
אוש אהוב שלי
זה כל כך מגיע לך
האושר הזה?! הוא ש-ל-ך
השגת אותו ביושר
אמן אמן אמן שתמשיך לחייך ולהראות לעולם את הנפש המדהימה שלך
את האישיות הכובשת
את החיוך ההורס שלך
פשוט תהיה אתה
אל תפחד לעולם
ותזכור תמיד,
אבל תמיד
שאני פה בשבילך
לה-כ-ל
אוהבת המון
השמנה 😊
אושיייייייייי אתה פשוט מלאךךךך
ולמלאכים מגיע רק טוב
שיהיה לך את כל האושר שבעולם
אוהבת אותך כל כך יפיוף אחדד
שכל החיים תהיה שמח מגיע לך
אוהבת אותך מאודדד ואתה מקסים
תדע שתמיד תמיד אני פה בשבילך
לכל דבר שאתה צריך תמידדדדדדדדדדד
ריגשת אותי מאודדדדדדדדד עם מה שכתבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אלוף אחד..
אין כל כך מרגש ומדהים מאמישלי..
תיהיה מאושר כל החיים מגיע לך אתה כל כך
אמיתי
מסור
אכפתי לסביבה
אמיתי
מדהים
מקסים כל כך!
אוהבת אותך!
קרה לך משהו מיוחד איזה אירוע שגרם לך להבין משהו?
כאילו ברור שכל זה בא בעקבות משהו שחווית
QUOTE (בעילום-שם @ 20/06/2007) קרה לך משהו מיוחד איזה אירוע שגרם לך להבין משהו?
כאילו ברור שכל זה בא בעקבות משהו שחווית
עבר עליי המון בחיים שלי.
אם זה אכזבה, אם זה איבוד של סבתא מיוחדת במינה,
אם זה בגילויים על עצמי, גילויים על המשפחה שלי ועל כל מיני דברים שקורים בה,
מריבות, כעסים, עצבים, שנאה, אהבה.. הכל, מהכל.
ואני שמח שעברתי את כל אותם הדברים, כי רק בזכותם
אני מי שאני היום.
בן אדם שלם עם עצמו ומסוגל להעניק את כל רמ"ח איבריו בשביל
שאף אחד לא ירגיש בודד, כמו שאני הרגשתי למשך תקופה ארוכה מאוד.
עכשיו- תודות.
אז קודם כל, לך דריה (נכון?),
תודה על ההתעניינות.
חופיתי שלי, אני באמת מודה לך מכל הלב
כי את בת אדם מדהימה ואני שמח שייצא לי להכיר אותך.
נאפיקו שלי, מלאכית מגנה.
את כ"כ מדהימה, ואת כ"כ רחמנית,
ואת תמיד יודעת להגיד את הדבר הנכון, בזמן הנכון
שאני פשוט תכף מתפחלץ.
תודה לך.
ואחרונה חביבה, הנשמה המדהייייימה שלי.
זו שמנפיחה בי תקווה ואהבה ומעלה לי חיוך איך
שאני רק מקבל "היי" קטנטן, אך מלא אהבה, במסנג'ר.
אני מת לפגוש אותך, ומקווה שבמהרה.
תודה ענקית לך נשמנה שלי.
אני מטווווווווווווווורף עלייך.
אושרי שלחתי משו בפרטי
=] תענה..