לא זה לא עובד
זה יתנפץ לכם בסוף בפנים
אני לא רוצה אבל מוצא
את המציאות שבשיגרת החיים
תמיד ניסיתי אבל טעיתי
לעשות מה שכולם מכתיבים
אולי הזמן יעזוב זה וכבר לא יחזור
בסוף הדרך אמצא פיתרון
אני לא יכול נוטה ליפול
זה מחייב אותי ושוב שובר אותי
אולי עכשיו אהיה לבד
אולי עכשיו קצת טוב לבד
שוב מרגיש אחר, כבר לא מוצא מקום
כלום לא מסתדר, שוקע בחלום
איך אצא מזה, איך להבין הכל
בטוח אנסה, וכמו תמיד..
סתם עובר הזמן
ולא מצליח לרפא את הפצעים
זה מתחזק שוב משתתק
מחייך אבל בוכה מבפנים
אתם רואים בי אבל שותקים כי
קל יותר שוב להפנות מבטים
אני לא אהיה זיכרון ואעלם בהמון
זה סוף הדרך ואין פיתרון
הכל אפור רוצה לזכור
כי המצב הזה הוא משגע
ואולי עכשיו אלך לישון
אולי עכשיו אהיה ראשון
אוףףףףףףף כל כך נמאס לי כל היום אני מתאפקת לא לבכות אבל אני לא יכולה .
נמאס לי
למה תמיד נדפקת ???גם כן מפגרת אני ,טיפשה,מכוערת,שמנה ,למה אף אחד לא יכול לקבל את עצמי כמו שאני אוחחח
לא מספיק אני בלי מצב רוח עוד המורה משפילה אותי מול כל הכיתה כוסאמאאא שלההה .
פעםם אחת אני רוצה להיות מאושרת רק פעם אחת .
הייתי חייבת להוציא את זה
לפני שאני מתחילה אז קודם כל אני עונה לך על השאלה
"לא יודעת מה יהיה עם עצמי"
התשובה היא:
יהיה טוב!!! תמיד בסוף בא טוב😊 רק תאמיני בו
מאמי קודם כל למה את לא בוכה?
בכי זה סוג של פריקה
תשחררי אל תשמרי בבטן
טוב שתוציאי ותתפרקי מאשר שככה תסבלי
יהיה טוב מאמי זאת תקופה והיא תעבור
הכל יסתדר אני מבטיחה לך זה רק עניין של זמן
אני בטוחה שאת לא מכוערת
ואני בטוחה שאת מקסימה חמודה
מתוקה חכמה יפה מדהימה והכל ביחד
רק תעריכי את עצמךך
ויש מורים רעים לפעמים
אבל עזבי היום נגמרה השנה
שתתפוצץ המורה הזאת
שימי פס
אוהבת המון ושולחת לך חיבוק ענקי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רואים כמה שרע לך
ולמה שלא תבכי ותשחררי הכל?
זה ממש לא טוב לשמור בבטן, בסוף זה מתפוצץ
וזו פעם אחרונה שאני שומעת ממך שאת מקללת את עצמך
אף אחד ושום סיבה לא יגרום לך לקלל את עצמך
את שווה המון
ומי שרואה את זה הרוויח, מי שלא, הפסיד.
כי את ילדה מדהימה
והמורה?
פשוט דפוקה ,שימי עליה פס!!!
אל תתני לזה להוריד לך מהביטחון
כנסי אלי אם בא לך לדבר 218048290
3>
QUOTE (נאפי @ 20/06/2007) לפני שאני מתחילה אז קודם כל אני עונה לך על השאלה
"לא יודעת מה יהיה עם עצמי"
התשובה היא:
יהיה טוב!!! תמיד בסוף בא טוב😊 רק תאמיני בו
מאמי קודם כל למה את לא בוכה?
בכי זה סוג של פריקה
תשחררי אל תשמרי בבטן
טוב שתוציאי ותתפרקי מאשר שככה תסבלי
יהיה טוב מאמי זאת תקופה והיא תעבור
הכל יסתדר אני מבטיחה לך זה רק עניין של זמן
אני בטוחה שאת לא מכוערת
ואני בטוחה שאת מקסימה חמודה
מתוקה חכמה יפה מדהימה והכל ביחד
רק תעריכי את עצמךך
ויש מורים רעים לפעמים
אבל עזבי היום נגמרה השנה
שתתפוצץ המורה הזאת
שימי פס
אוהבת המון ושולחת לך חיבוק ענקי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני את מדהימה
הצלחת להוציא לי תדמעות
QUOTE (_קרנוש_ @ 20/06/2007) רואים כמה שרע לך
ולמה שלא תבכי ותשחררי הכל?
זה ממש לא טוב לשמור בבטן, בסוף זה מתפוצץ
וזו פעם אחרונה שאני שומעת ממך שאת מקללת את עצמך
אף אחד ושום סיבה לא יגרום לך לקלל את עצמך
את שווה המון
ומי שרואה את זה הרוויח, מי שלא, הפסיד.
כי את ילדה מדהימה
והמורה?
פשוט דפוקה ,שימי עליה פס!!!
אל תתני לזה להוריד לך מהביטחון
כנסי אלי אם בא לך לדבר 218048290
3>
תודה מאמי
והוספתי אותך
אושריתוש מאמי אני מבטיח לך שאת תיהיה מאושרת....והרבה יותר מפעם אחת...!
שימי זין על המורה ועל העולם ותעשי מה בראש שלך...
את תיהיי מאושרת כמו כל אחד בעולם..
את חייב לא ליחס חשיבות לאנשים שרוצים ברעתך
המורה יכולה ללכת לחפש..
ואת? מזה מכוערת ושמנה את נורמלית?
סליחה מעל הכל את צריכה להעריך את עצמך ומי שאת!
מי שיאהב אותך יקבל אותך איך שאת
אל תשני בשביל אחף אחד זה מה שאת
וככה את תשארי!
יהיה בסדר מאמי את תראי שההרגשה שלך
לאט לאט תשתפר
QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) את תיהיי מאושרת כמו כל אחד בעולם..
את חייב לא ליחס חשיבות לאנשים שרוצים ברעתך
המורה יכולה ללכת לחפש..
ואת? מזה מכוערת ושמנה את נורמלית?
סליחה מעל הכל את צריכה להעריך את עצמך ומי שאת!
מי שיאהב אותך יקבל אותך איך שאת
אל תשני בשביל אחף אחד זה מה שאת
וככה את תשארי!
יהיה בסדר מאמי את תראי שההרגשה שלך
לאט לאט תשתפר
חופית תודה
נראה לי שאני יפרוש מהאתר טיפה ,מהאייסי,והמסן
מותר לך לבכות נסיכה
בכי זה לא בושה
תבכיי תשחררי תוציאייי
תתני להכל לצאת כדי שזה
לא יתפוצץ לך ברגע לא צפוי
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
את תעברי את זה כמו גדולההה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/06/2007) מותר לך לבכות נסיכה
בכי זה לא בושה
תבכיי תשחררי תוציאייי
תתני להכל לצאת כדי שזה
לא יתפוצץ לך ברגע לא צפוי
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
את תעברי את זה כמו גדולההה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה מאמי את מדהימה והלוואי כולם יהיו כמוך
אושרית?!
למה את ככה מדברת עלייך!.!?
בידיעה שאת ההפך הגמור,כי את מדהימה,מקסימה,מיוחדת
יש לך את האופי שלך,היופי שלך,האישיות שלך,היחודיות שלך
לכל אחת יש מאיתנו משו שונה
ואם מישו לא מקבל את זה
פשוט => ח-ב-ל
תיהי מי שאת
אל תשתני בשביל אחרים
תיהי תמיד את עצמך
ואל תקשיבי לאחרים
מבינה?!?!?..
יהיה בסדר מתוקה
רק אם תשני את הגישה שלך,תאהבי את עצמך קודם כול!!!!! מבינה?
ואז אם את אוהבת את עצמך יש לך בטחון יותר גבוה
וזה החייים קצת מסתדרים יותר ויותר עם הזמן
אז מה את יושבת ובוכה?
יאלה על כל העולם
ותהני ממנו,תשירי,תרקדי,והכי הכי הכי הכי חשוב
תיהי את עצמך
ובחיים אל תיהי עצובה בגלל דברים כאלה
אף אחד לא שווה שתיהי עצובה מבינה?
יאלה מותק אוהבת אותך 3>