אני על סף מוות בטוח...
אני לא מרגישה טוב בכלל...
ושאני אומרת לא מרגישה טוב אני מתכוונת יותר מדי על הפנים
כל הלילה לא ישנתי.. בחילות סחרסורות (ואני לא בהריון)!!!!!!!אני בדגל אדום עחעח
אוף וקמתי מקודם 17:30 עם כאבים בקיבה אני לא יכולה יותר
אכלתי ואין אותו הרגששששה ..
אמא אומרת או וירוס או שאת תקבלי פצע בקיבה אם זה שאת מזניחה את צמך אם האוכל..
ואוף זה לא בכוונה אני לא עושה דיאטה או משהו אני אוכלת מה שבא לי
ולא דופקת חשבון אבל אני יכולה לשבת ימיים שלמים בלי אוכל וזה לא יזיז
כנראה הפעם זה באמת מזיז וניהיי גרועעעעעעעעעע בעעעעעעעע
אני לא יכולה יותר ה' או שתפסיק או שתיקח אותי
כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
נשמתיייי תרגישי טוב הכי הכי בעולם
תשמרי על עצמך
ולכי לרופא בובי,
אוהבת אותך הכי בעולם 😁
חווופייתתתוווש ....
ווואי מאמי תרגישי טוב !
תילכי לרופא אם עוד לא הלכת זה נשמע רציני 😢
תרגישי טוב מאמי אוהבת אותך מואה !
בקטע של האוכל מניסיון תלכי לרופא/ דיאטנית
תרגישי טוב מאמי
תודה יפות שלי אוהבת אתכם..
כן אני צריכה ללכת..
ואושרית אין לי צורך לקבוע עם דיאטנית
אני לא צריכה לסדר לעצמי את הארוחות .. כי זה לא ישנה
אני בעצמי לא שמה לב ויעבור יום שלם ואני לא יאכל...
תודה אוהבת אתכן..
מרגישה חרא חרא חרא
מאמי שלי? 😕 😉 😂
תרגישי טובבבב.......!!!!! 😊 😁
ואת צריכה לטפל בזה דחוףףףףףףףףף, תלכי לרופא!! 😛 😁
אוהבת אותךךך,מואה. 😁 😊 😎
QUOTE (lipaz-sol @ 20/06/2007) מאמי שלי? 😕 😉 😂
תרגישי טובבבב.......!!!!! 😊 😁
ואת צריכה לטפל בזה דחוףףףףףףףףף, תלכי לרופא!! 😛 😁
אוהבת אותךךך,מואה. 😁 😊 😎
תודה יפה שלי אוהבת אותך..
הייתי אצל הרופא קיבלתי כדורים מרגישה חרא ביותר =\=\=\
יפפפה שלי תשמרי על עצמך אה?
תאכלי מדי פעם : )
תרגישי טוב כי לא כיף להיות חולה בקיץ
בכלל לא כיף חח
אוהבת אותך
מאמי תרגישי טוב לאט לאט
צריך סבלנות זה לא עובר ברגע
הכדורים יעזרו עוד יום יומיים
אוהבת מאודד החלמה מהירה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריס תודה יפה שלי ...
אוהבת אותך..
ננאפי יפתי אוהבת אותך טנקס מוואה