קשה בלעדייך כי נגעת בי, כל כך נגעת בי
ומה שביניינו ניגמר..
קשה בלעדייך כי נגעת בי כל כך נגעת בי
ומה שבלב עוד נישאר
זה יותר קשה ממה שחשבתי..
ולמרו הכל מפחדת לחזור לשם
:\
יהיה טוב מאמי.
אני לא בדיוק מבין על מה\מי זה מדבר,
אבל אני יודע שמה שזה לא יהיה- את נשמה.
אני חולה עלייך.
ותודה ענקית על הניסיון לעודד אותי.
אוהב אותך 3>
גלו'ש
תקופות,מאאמי אלו תקופות
גם אני ככה.:\
מקווה שהכול יעבור
והכאב ילך..
אוהבת אותך 3>
נשמה שלי
לא להיות עצובה זה לא טוב!
משהו מפריע לך תדברי אם אותו אדם!
אוהבת אותך
מקווה שזה יעבור לאבבביו
מה קרה נסיכה שלי?
דברי איתי אוהבת אותך
הכל יהיה בסדר את תיראי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני סורי על אתמול התנתק לי המסן באמצע
תתחברי כשאת יכולה!
לא דעת על מה מדובר ;\
~!~ אבבבבל ~!~
לאאאאאא להיות עצובבבבבה בגלל אפחד
זה לא שווה את זההה
הלך נסיך ? יבוא מ ל ך ;]
[גם אם לוקח לו זמן להגיע ולהשכיח את הקודםם .. ]
אוי ממי !
את לא מבינה כמה אני מזדהה איתך !
זה מצב כ"כ קשה ומסובך..
באמת שאני מבינה אותך !
אבל תעשי כמוניייי...
תשימי אותו בצד..
ותחשבי על כל הטוב שיש לך !
אל תתיחסי למה שרע !!!!!!
הכל אבל הכל קורה לטובה=]]]]
אוהבת אותך!
ותמיד כאן בשבילך !
זה בסדר חיים שלי נדבר בעזרת השם
היום אוהבת אותך רק תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה לכולן, וכן
אני מנסה לשכוח =\
למרות שלא באמת מתחשק לי