טוב,
כמו שאני מבינה ומרגישה
לא נראה לי שיצא מהקשר שלנו משהו
למרות שאנחנו הכי מתאימים בעולם
למרות שיש לנו הרבה דברים משותפים
אבל כנראה
ככה קבוע למעלה
אז כמו שאומרים,מה שלא קורה,הכול לטובה
וכנראה זה לא הזמן,כנראה זה לא זה פשוט
אפילו שהייתי רוצה כל-כך
אפילו ששנינו מרגישים דברים
אבל,אין מה לעשות
כשלא יוצא ,
אז לא יוצא..:\
וכמה שאני אוהבת,כמה שאני מרגישה וחושבת
הכל לבסוף ישכח
אני מקווה 😊
QUOTE (lovey_love @ 20/06/2007) בהצלחה..
טנקס מותק
:\
לא נורא מאמי אם נלחמת וזה מה שיצא
אז תוותרי ולאט לאט תשכחי ..
אוהבת אותך
תתעודדדי ומהר
QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) לא נורא מאמי אם נלחמת וזה מה שיצא
אז תוותרי ולאט לאט תשכחי ..
אוהבת אותך
תתעודדדי ומהר
תודה נשמתי
אוהבת אותך הכי בעולם
נקווה לטוב
את כבר מתייאשת מאמי?
אבל זה טוב שאת לוקחת את זה באופטימיות
דברי איתי
אוהבתך אותך מאמי
מאמי שלי תהיי חזקה הכל יסתדר
אוהבת אותך מאודדדדדדדדד
בהצלחה נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נסיכה שלי!?
לא למההההה?!
מה גרם לך להגיע למסקנה הזאת?!
דברי איתי במסן !!!!!!
אני עכשיו שולחת הודע ה!
ברור שיהיה בסדר
רק לא במצב הזה
פשוט נמאס לי לקוות,נמאס לי לצפות
בא לי לשכוח
בא לי לברוח
לא רוצה יותר אהבה
וזהו
הכול לטובה
אוהבת אותכן
מושלמתתתתתתתתתתת שליייייייייייייייייי?!
אנייייייייייי אוהבתתתתתתתתתת אותךךךךךךךךךךךךךך!!
מי צריך גברים בכלל?!
יש לך אותי 😁
גברים?
שילכו לעזאזל 😊
חחחח שלי כבר הלך, יותר נכון נסע
אבל זה רק לשבוע 😊
בקטנה עכשיו אני כולייי שלךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!
אז לחייךך שמעת אותי?!
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךך בובי שליייי!!
את תעברי את זה כמו גדולה 😊
הרבההה נשיקותתת וחיבוקיםםם שולחתתת לךךך אהובתייי!
מאממממי...
מה שצריך לקרות קורה באמת
וזה בדווווק
אם את מרגישה עם זה שלמה...מי אנחנו שנגיד לך אחרת
אל תהיי עצובי רק = \
אוהבת אותך 3 >
מאמממי מזה מה קררה?
על מי מדובר?
QUOTE (ילדונות_17 @ 20/06/2007) מושלמתתתתתתתתתתת שליייייייייייייייייי?!
אנייייייייייי אוהבתתתתתתתתתת אותךךךךךךךךךךךךךך!!
מי צריך גברים בכלל?!
יש לך אותי 😁
גברים?
שילכו לעזאזל 😊
חחחח שלי כבר הלך, יותר נכון נסע
אבל זה רק לשבוע 😊
בקטנה עכשיו אני כולייי שלךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!
אז לחייךך שמעת אותי?!
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךך בובי שליייי!!
את תעברי את זה כמו גדולה 😊
הרבההה נשיקותתת וחיבוקיםםם שולחתתת לךךך אהובתייי!
אין,אין על היפה שלי!
תודה לך נשמתי
אוהבת אותך
נקווה שיהיה הכי טוב שאפשר
מואה 3>
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/06/2007) מאממממי...
מה שצריך לקרות קורה באמת
וזה בדווווק
אם את מרגישה עם זה שלמה...מי אנחנו שנגיד לך אחרת
אל תהיי עצובי רק = \
אוהבת אותך 3 >
את יודעת בתקופות כאלה שכיאלו שומדבר לא יוצא כמו שרוצים
והכול בורח מהידיים
קצת עצובי
אבל יעבור
תודה מתוקה
אוהבת אותך
QUOTE (NoFOosH @ 20/06/2007) מאמממי מזה מה קררה?
על מי מדובר?
נופרי שלי?
אני אדבר איתך באיסיי בובי,
אוהבת אותך