אממ ככה לא מדבר ל99 אחוז מהפורום אבל בכל זאת תצפו בסרטון
אני וחבר שלי ישבנו עליו הרבה זה המשך ישיר לסרטון אחר שעשיתי לבד שם !!
תסתכלו ותהנו ותגידו איך הוא בכללי.. גם אם לא מדבר אליכם הכי הכי
http://www.youtube.com/watch?v=DMAdGMwBdqY
תום איזה השקעה
למרות שאני בת זה מדבר אליי ,יש לי כמה סיבות..
ובאמת אחלה סרטון 😁
רק חבל על כל המכות והכול..:\
פפפפשששש יפה יפה...
חח למה לא שמת את מלחמת האבוקות שהיתה בטורקיה הין האוהדים זה אחד הדברים...!
בלאגן מכות שבירת חלונות
אהבתיי אבל כל הכבודדד😊
קבל ח"ח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מטורפים
אחלה אוהדים
קטלני אהבתי כל הכבוד יישר כוח 😊
אחלה סרטון !!
שיר ענק !! .
היית צריך להוסיף ת'אבוקות שאוהדי אינטר זרקו למגרש נגד מילאן (שפגעו בדידה).
ו . . פאקקק !! כמה שניות לפני הסוף . . דקה 2:04
שאיזה אחד עומד והשני מפיל אותו מכל המדרגות . . איזה מטווורף !!
אהבתי סך הכל 😊
אה, ושכחתי להוסיף.
A - C - A - B !!!!
חעחע באחת התמונות השחיטו מכונית כמו שיש לחבר שלי
אז מדבר אליי חחחח
סחטייין על ההשקעה ( :
אמא'לה.. כמה אלימות מה זה?!
QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) ואו!
ח"ח
חחח 😊
אחי יש לי על המחשב ממש גלריית אולטראס שלמה שיכולה לעזור לך להבא...
אבל ממש קליפ יפה וח"ח שיש תמונות של מכבי חיפה דרך אגב.....
ו99% מהפורום זה רק אני ואתה נראה לי