אני נוסעת לטבריה...ללילה..לישון באוהלים על החוף עם החבר'ה
מקווה שיהיה הכל טוב ושאני אהנה ...
אתגעגעע המון אוהבת 😊
יאאאאאא איזה כיף לך
תהני הכי בעולםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 20/06/2007) תהני מאמי=]
=][=
יאה.
תהני יעלי!..
תבלי
ותעשי חיים
רק תזהרי,בכל זאת אוהלים 😛
יעלו'ש מתוקה
תהני ((:
תעשי חיים ותנצלי כל רגע 😛
רק תיזהרי לא להישרף 😁
ו.. את מוזמנת לקפוץ
יאאאאא יעלייי תהני מאמוששש..
גם אני נוסעת שישי-שבת הבא !
מואהההההה.. נתגעגעעעע
חזזזזזזזזזזרתי 😊
היה הכיייייייייייייייייייי כיף בעולםםםםםםםםם!!!! 😊