ברוווך הבא מאמי (:
מקווה שתהנה פה .
מה,מי,מו,?..
לא יודעת מי זה..:\
אבל מקווה שבאמת יהנה פה,
אנשים הכי הכי הכי
מדהימים בעולם!..=]
QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) מה,מי,מו,?..
לא יודעת מי זה..:\
אבל מקווה שבאמת יהנה פה,
אנשים הכי הכי הכי
מדהימים בעולם!..=]
חח מצטרפת : ]
חחח האמת ? גמאני לא (:
אבל הוא כתב שהוא חדש באחד האשכולות האחרונים
אז למה לא ? ברוך הבא :]
חח אוקי,
רק שאני לא מוצאת ת'אשכול שלו..:|
ברוך הבא.. =]