השנה שלי בביצפר נגמרה מוזר
בצורה לא טובה, בגלל כל הדברים שקרו מסביב
ועוד סיום כיתה ט' ויום אחרון בביצפר :|
באסה.
אבל בכל זאת חופש זה חופש
אז מתוקים שלי שתהיה לכם חופשה מהנה
תהנו ותנצלו כל רגע בחופש
מקווה שבאמת הקיץ הזה זה יהיה קיץ שקט ורגוע
ולסיכום השנה בכמה מילים, יש לי המון מה להגיד אבל אין לי כוח
שנה פשוט מוזרה
קרו הרבה דברים רעים שהשפיעו עלי, היו המון עליות וירידות מאוד משמעותיות
השנה הכי מגעילה שהייתה לי [וכן, אני מסתכלת על הדברים הטובים שקרו ומעריכה]
מקווה שזה רק השנה הזאת ושנה הבאה תהיה יותר טובה, ולכולם בכלל.
כי אני פשוט מגלה שמשנה לשנה
השנה יותר מוזרה וקורים יותר דברים
זה רק אצלי ככה? 😕
אווולי מאמי .
בכל מקרה , חופשה נעימה (:
קרן שלי,הכול לטובה,
דברים משתנים מיום ליום
כנראה שאת שמה לזה לב במיוחד
אבל החיים הם ככה,יהיה בסדר
חופשה נעימההה
אוהבת אותך
חופשה נעימה מאמי (:
בעזרת השם שנה הבאה תהיה יותר טובה.
QUOTE (lidorushit @ 20/06/2007) חופשה נעימה מאמי (:
בעזרת השם שנה הבאה תהיה יותר טובה.
😉
חוופשה נעימה ושקטה לכלולנו. ((:
מאמי כל סוף זו התחלה חדשה
יהיה לך כיף בחופש
וגם אם עברת דברים קשים
יצאת מזה רק חזקה יותר אני בטוחה
אוהבת אותך מאוד יפתי
שיהיה לך חופש מהנה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לי מיום ראשון מתחילים קורסים...אבל זה עשרה ימים..אז נסתדר.
חופשה נעימה (:
צודקות בנות
בעזרת השם נקווה לטוב
אוהבת אותך (:
חן לא נורא מאמי זה רק עשרה ימים
יעבור מהר