אווווופי. .אנלא מאמינה שאני אומרת את זה,
אבל נ ג מ ר בצצפר =[
לא רוצה לעבור לתיייכון, ללא בא ללי בכלל \:
אוווף. .היה כל כך קשה להיפרד מכל המורות , החברים וכולם.
דדדדעי .
רוצה חטיבבבה. .הכי שכווונה שבעוללםם P:
לא רוצה חופש,
רוצה בצפר =[[[
אאוי חח איזה חמודה!
אבל אין בררה זה חלק מהשלבים בחיים
דרך צלחה ((:
חמודה
את לא נשארת עם אותם ילדים?
וכמו שכבר אמרו זה חלק מהשלבים בחיים
נפרדים
אבל תמיד אפשר לשמור על קשר
קבלי את זה כעוד שלב טוב בחיים, כי אחרי הכל זה לא כל כך גרוע
שתהיה לך דרך צלחה וטובה מאמי
מאמי כיתה י' זה עוד לא נורא
אל תבכי כ"כ מהר ...
יהיה טוב 😊
כשתגיעי לתיכון תגלי כמה דברים משתנים לטובה (:
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 20/06/2007)אווווופי. .אנלא מאמינה שאני אומרת את זה,
אבל נ ג מ ר בצצפר =[
לא רוצה לעבור לתיייכון, ללא בא ללי בכלל \:
אוווף. .היה כל כך קשה להיפרד מכל המורות , החברים וכולם.
דדדדעי .
רוצה חטיבבבה. .הכי שכווונה שבעוללםם P:
לא רוצה חופש,
רוצה בצפר =[[[
אהלן חברה אני משתמש חדש אפשר להכיר אותכם 😉