|
|
|
אוף עכשיו עברתי על כל מיני הודעות שכתבתי פה לפני כמה חודשים
בדיוק בתקופה שבה אני והחבר הנוכחי שלי ( ההוא שאני והוא בתקופת נסיון עכשיו )נפרדנו ( נפרדנו פעמיים ועכשיו חזרנו )
ופתאום הזכיר לי כמממה שהוא פגע בי אז...
וגם לפני כמה זמן קראתי כמה שיחות שלי ושלו...
ופתאום הרגשתי את כל הכאב הזה שוב...
הזכרתי לעצמי בדיוק מה הוא גרם לי לעבור...
ו...לא אני לא יכולה להתנהג כאילו כלום לא קרה אפילו שעבר כבר כמה זמן
ופשוט עומדות לי דמעות בעיניים
עכשיו הכל די בסדר בינינו
אבל מה אם זה רק זמני?
מה אם הוא שוב יפגע בי?
אני אמורה להאמין בו , להאמין לו
ואני לא יכולה...
והוא מרגיש שאני לא מאמינה לו
איך אני אתגבר על זה?
איך לסלוח לו ? = \
כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
תודה יפה שלי ,
את צודקת
אבל...זה כאילו אני אתעלם מכל מה שהוא עשה?!
אני לא יודעת גם אם זה הדבר הנכון לעשות = \
אוהבת
QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
איתה
תראי מאמי מה שהיה בעבר זה עבר
תחי את העתיד
התחלתם בקשר שוב אל תחשבי על מה שהיה
נכון שזה מציק אבל מה תמיד ככה תעשי ?
נתתם עוד הזדמנות תנצלו אותה
את אוהבת אותו
ובאמת אנחנו בני אדם כולם עושים טעיות!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/06/2007) QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
תודה יפה שלי ,
את צודקת
אבל...זה כאילו אני אתעלם מכל מה שהוא עשה?!
אני לא יודעת גם אם זה הדבר הנכון לעשות = \
אוהבת
מה פתאום להתעלם?!
אסור תעברי הלאה,החיים ממשיכים כרגיל!
ומה את רוצה כל הזמן הזה להחיות עם הכאב שלו?
לחיות פגועה כל הזמן
QUOTE (--בובית--10 @ 20/06/2007) QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
איתה
תראי מאמי מה שהיה בעבר זה עבר
תחי את העתיד
התחלתם בקשר שוב אל תחשבי על מה שהיה
נכון שזה מציק אבל מה תמיד ככה תעשי ?
נתתם עוד הזדמנות תנצלו אותה
את אוהבת אותו
ובאמת אנחנו בני אדם כולם עושים טעיות!
תודה מאמי
מקווה שהפעם אני לא טועה = \
QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/06/2007) QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) כריס אם את אוהבת אותו
אם את מעריכה אותו
אם יש לו משמעות גדולה בחיים שלך
תסלחי לו,
נכון הוא פגע,הוא עשה דברים שלא מגיעים לך,למקסימה כמוך
אבל אם את אוהבת אותו,תנסי לסלוח,בכל זאת,האהבה משכיחה הכול,
תתגברי על זה,
ואל תיחיי עם הכאב הגדול הזה של "לא לסלוח"
תנסי לסלוח מאמי,אין ברירה,
אבל אם את באמת אוהבת..
ואפילו אם לא,
אנשים טועים,לא תמיד יודעים שהם פגעו באחרים
תסלחי לו,אל תשבי עם הכאב בלב,
אני מקווה בשבילך לטוב ביותר
אוהבת אותך
תודה יפה שלי ,
את צודקת
אבל...זה כאילו אני אתעלם מכל מה שהוא עשה?!
אני לא יודעת גם אם זה הדבר הנכון לעשות = \
אוהבת
מה פתאום להתעלם?!
אסור תעברי הלאה,החיים ממשיכים כרגיל!
ומה את רוצה כל הזמן הזה להחיות עם הכאב שלו?
לחיות פגועה כל הזמן
כןן צודקת מה שהיה היה = \
תודההה יפה שלי😊
כריס,תקווי לטוב
תביאי חיוך מדהימה אחת
אף אחד לא שווה ת'עצב שלך
כשיש ילדה יפה כמוך בסביבה =]
אוהבת אותך
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|