שבאייסי, רואים שנה שכתוב "... מקליד את ההודעה.." -משו כזה..
ואז בסוף הוא כותב משו קצר כמו "חח"..
קרה לי עכשיו.. חח מרגיז קצת
נמשיך ת'אשכול חחחחח
אתם מכירים את זה שיש את השלט הזה "כאן בונים"
תבנו...מה אתם מאיימים
או את הפרסומות הזאת "ספרייט כי אתה צמא.."
אז מה "כסא גלגלים כי אתה נכה?"
או את מכירים את השלט בור פתוח
אם הוא לא היה בור הוא לא היה פתוח.....
או את השלט הזה "זהירות מדרגה"
אם האידיוט לא ראה ת'מדרגה למה שיראה ת'שלט
לקחו מהמופע של שגיב פרידמן חח
חחחחחחחחחחחחחחחח
אשקרה צחקתי פה..
חחחח יש מלא כאלווו
"הייתי עם חברה שלי ועשינו את זה בקיצר אחר כך במיטה ששכבנו היא עשתה לי אם אתה תבגוד בי אני יחתוך לך ת'זין עשיתי לה אם את תבגידי בי אני ידביק לך ת'כוס בסופר גלו" חחחחחחחחח
"אתם מכירים את זה שאתם מתסכלים על האריזה של המתתק וכתוב עשוי להכיל אגוזים,כיאלו מה אתם לא יודעיםמ מה אתם שמים בממתקים שאתם מייצרים"
יש מלאאאא כאלו שטיות חחחח
שחר חסון:
"תארו לכם סטנדפיסט רוסיייייייייי,מתחיל ת'מופע שלו כזה בטראנס רוסי ואז עושה כזהה
מי פה ישראלי אני שונאא ישראלייםםםם שותים וודקה "צמרמורתתתת" והמורות בישראל מתלהבות עושה לי מורה תיזהררר יש לי עניים בגב עשיתי לה מה את מאיימת באתי מצ'רנוביל יש לי זנבבב"
זה אחד המופעים שלו חחחח הקטע הזה הורג אותי כל פעם מחדש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
או שיש לו
"מכירים את זה שאתם מחטטים באף ומוצאאים חתיכת נאג' גדולה והוא עושה לך כזהה
אני הפדיחההה שלך!! ואתה כזה לאאא תעוף מפה ואז ת'נותן לו בפינג והוא נתפס לך באצבע ביד השנייה ככה פינג פונג פינג פונג מהייאוש אתה מגרד אותו מתחת לשולחן אתה מוציא את היד יוצאים עלייך עוד חמישים "כל המשפחה" חחח
מי שראה יבין חחחח
אם ת''רוצים אני ימצא ת'מופע אני יביא לינקים חחח זה אחד הגדולים
חחחחחחחחחחח כה זה מרגיז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*