אני בהלם !!
ישנתי 12 שעות
חזרתי מהים הייתי גמורה מעייפות
הלכתי "לנמנם" ישנתי עד הבוקר !! O:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
חחחח...לא נורא,
לפעמיים טוב להשלים שעות שינה
הגוף זקוק לזה..=]
יום טוב בובי.
3>
חחח מקנאה בךך,
אולי שעה בלחץ ישנתי בלילה.
חחחחח יפייפיה נרדמת שליי ...
מקווה שישנת טוב לפחות (:
חחחח גמאני ככה..
אחרי הים נשפכתתתתת!!
כייף לךךךך😊
אוהבת 3>
הלוואי עלייי
לא מסוגלת לישון 12 שעות...
ואוו! אני מצליחה 11 שעות..
לא נראה לי שאיי פעם ישנתי 12..
כיף לך אני הייתי צריכה לקום ב-7 חחח
12? חחח אצלי זה נורמאלי חחחח
אני חזרתי פעם מטיול של הבצפר הלכתי לישון ביום שישי בשתיים בצהוריים
קמתי ב7 בבוקר למחרת,יום שבת חח 17 שעות😊
חחחחחחח
חזרתי מהים אתה יודעים חוזרים גמורים
נמנמתי עד 7 בבוקר XD
אין מצב שאני יהיה עייפה בערב הא ? חחחחחחחחחחחח
יותר טוב יש לי כוחות לרקוד היום [והרבה !!] =][=
העיקר שישנת טוב מאמי
זה הכי חשוב אוהבת מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*