עצבים עצבים עצביםםםםםםםםםםםםםםםםם
אוחחחחחחחחחחחחחחחחחח בלי לרצוח מישהוווווווווווו
עד שאני באה לדבר אם מישהו על משהו חשווווווווב שוב האיסי מתחיל להתפגר
למה??????
כי דודההההההההההההההההה שללללללללוווווווווווווווווווו
שרלועעעעעעעעעעע
אמא כולי עצבים איזה פאק זה אתם לא מביניםםםם!!
חברת האיסיקיו דודה שלכם כלבה זכרו זאת טוב טוב 😢 😠 😠 😠 😠
וחוץ מזה לא נירדמת בעעע 😕
שרלועעעעעע חחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך יפה שלי
אל תתעצבני למרות שגם
אני התעצבנתי עזבי
איסיקיו הכי דפוק שישש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי
אל תתעצבני😊
אוהבת אותךך יפה שלייי
חופיתי?
בלי עצבים,במיוחד היום.
בטוחה שהוא
תכף יעבוד בעזרת השם .
ואני מזדהה איתך,אני גם לא נרדמתי בלילה.
אולי בלחץ ישנתי שעה .
אוהבת אותך המוניםםםםםםםםם. 😁
חופייייייייייייייייייייית?!
איסיקיו מעצבן אותך!? נו באמת?!
בגלל זה אני מוציאה סתם עצבים!?
עזבי איסיקיו,חח
אל תתעבצני מותק
אוהבת אותך =]
חחחחחחחחחחחחחחח
בשביל זה יש מסנג'ר 😊
אל תתעצבני על סתם מאמממי....!
חחחחחחח
חחחחח אוהבת אותך פשוט הייתי בשיחה חשובה ותפאוום בווווווווום
קקה=\
אוהבת כל אחת מכם
אני לא מבינה על איזה בעיות אתם מדברים שיש לכם באייסי ?
מזה , זה רק לכם או מה ?
[בלי לפתוח פה...!!!!!!!]