אוףףףףףףףףף
נמאס לייי ממנה כבר!!
בתחילת החודש שאח של אמא שלי ואשתו טסו בלילה
הייתי צריכה לנסוע עם ההורים ואיתם לשדה תעופה
אבל לא!!
פתאום לבן שלהם התחשק להגיע באמצע הלילה
להעיר אותי
ולהחליט שהוא נוסע
ואני נשארת בבית!!
אני כל כך שונאת אותווו..
והיום(עכשיו)
הם חוזרים
וגם רציתי לנסוע
וכל החודש הזה אני מדברת על זה
אני מתעוררת אחרי שישנתי רק שעה
ואני כולי עייפה מתה
יוצאת לסלון ומי יושבת שם?
סבתא שלי!
ומודיעה לי שהיא נוסעת!!
אמרתי להורים שלי
ואז גם הם התעצבנו
ואז אמרו לה
בסוף גם היא החליטה לא לנסוע
ולי היא כבר הרסה ת'מצב רוח אז גם לא רציתי לנסוע
ועכשיו היא נכנסת לחדר
ועוד שואלת אותי למה לא נסעתי
ואומרת שהיא לא ידעה!!
היא אף פעם לא יודעת כלום!!
כולם מדברים ליד השולחן כשהיא שם
אבל אחרי 5 שניות היא לא יודעת כלום!!
אתמול בערב הם דיברו על זה
אבל מה פתאום
"אתם תמיד מדברים בשקט כדי שאני לא אשמע"
זה מה שהיא תמיד אומרת
היא אפילו לא אמרה שהיא רוצה לנסוע
פתאום התעוררה והתלבשה
והחליטה בשביל כולם שהיא נוסעת!!
עכשיו חודש שלם
היא תעשה עליי פרצופים בגלל זה!!
-פריקה-
אויש. מבאס..
אין לי איך לעודד..
חוץ מלומר שאני ממש מבינה.
שונאת לחכות ולהתרגש לקראת משו ואז ברגע האחרון הכל מתבטל או שמישו מוציא את המצב רוח ואז אין הרגשה ששוה ללכת.
אוף איזה עצבים זה עד שאת מחכה...
לא נורא אל תתבאסי מאמי שלי
אוהבת :]
מאמי אל תתבאסי
תזכרי שכל דבר הוא לטובה
לפעמים אין ברירה
אוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפות שליי
הצד הטוב בזה
שישנתי עוד 3 שעות😊
אוהבת😊
חחחח גם נכון
הנה הוכחה שגם ברע יש טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טניו'ש שלי?!
מאמי,אל תתני לדברים האלה לעצבן אותך
הלוואי ואלה היו הבעיות הכי גדולות בחיים שלנו,באמת!
נכון אלו נסיעות וזה כייף
אבל לא תמיד יוצא מה שרוצים
אז אל תתני לדברים כאלה לגרום לך להיות עצובה
אוהבת אותך נסיכה שלי.!
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 19/06/2007) טניו'ש שלי?!
מאמי,אל תתני לדברים האלה לעצבן אותך
הלוואי ואלה היו הבעיות הכי גדולות בחיים שלנו,באמת!
נכון אלו נסיעות וזה כייף
אבל לא תמיד יוצא מה שרוצים
אז אל תתני לדברים כאלה לגרום לך להיות עצובה
אוהבת אותך נסיכה שלי.!
מואה 3>
איתה !!!!!
תודה יפותתת שלייי
מה הייתי עושה בלעדיכןן???
אתן החיים שליי
מאוהבתתת בכןןן