לטוויטי שלי

עם לומר את האמת
אין לי את המילים לתאר את מה שני רוצה שיהיה לך ומה שאני חושבת עלייךך
את ילדה כל כך מדהימה ואני כל כך אוהבת אותך
שגם את זה אי אפשר לתאר…
אין מהרגע שבו הכרתי אותך באתר והתחברנו אפשר לומר כאילו התאהבתי בך
את פשוט ילדה מממכרת
וחייבת לציין גם מ-ע-ו-ד עקשנית…
אבל למרות כל הווכוחים האלה שהיו לנו בעיקר על שטויות
פשוט צחקתי מכל רגע
אין את כל מדהימה
תמיד אבל תמיד עוזרת.
האמת רציתי בהתחלה לרשום לך ברכה עם חרוזים
אבל גיליתי שלא טוב לי עכשיו עם חרוזים
שאני מחורפנת חח…
נשבעת לך שמקודם יכולתי להביא לך ברכה ענקית אבל ברגע שבאתי לרשום לך תברכה הכל נעלם.
וזה רק בגלל שכבר לא ידעתי מה לומר
אין תמיד את עוזרת שצריך
מצחיקה מעודדת…
מתוקה מקסימה מדהימה גם מבחוץ וגם מבפנים
למרות שאני לא מכירה אותך עוד פנים אל פנים [עדיין לא] אני נשבעת לך שבשבילי את אחת החברות הכי הכי הכי טובות שיכולתי לבקש
כי בחיים שלי לא הכרתי מישהי שיכלה להקשיב כמוך…
טוב בואי לא נתעסק בזה
אני פשוט יאחל לך את כל האושר בעולם, ושכל החיים שלך תחייכי כי אין דבר יותר יפה מהחיוך שלך, שלא תשתני בשביל אף אחד, כי את מדהימה כמו שאת ואף אחד לא יכול להיות מספיק שווה בשביל שתשתני ועם הוא שווה הוא לא יבקש, שלא תיבכי בחיים שלך, ולא יפגעו בך בחיים. ומי פפוגע בך אני כבר אמרתי לך תני לי את הכתובת שלו ואני יראה לו מזה זה לפגוע בטוויטי שלי.
וכל דבר אחר, מעצבנים אותך, צועקים עלייך, רבים איתך אני בשבילך תמיד כאן
ואת כל הטוב שבעולם שיהיה לך
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא
ומקווה שבאמת היה לך כוח לקרוא את כל הברכה חפירה שלי
כי תאמיני לי שאני יכולה להמשיך עוד דפים שלמים חחחח….
אז יפה שלי אוהבת המון המון המון המון
ושבו אוהבת המון
ד"א סורי שהכרחתי אותך להישאר ערה בשביל שאני יגיד לך מזל טוב.
עכשיו חכי חכי לברכה של שנה הבאה חחחח 😊