מזה הביצים האלה שנהיו לכולם בחתימה פתאום?
פספסתי משהו? 😕
ביציים?
חח תאומה שלי, התחרפנת ?
חחחחחחחחח מה לא שמת לב לזה דניאלוש?
יש גם קופסת הפתעה לחלק ...
חח תלחצי עליהן , תקבלי הסבר(:
ללא ראייתייי..
חחח באאמת?
איפה קונים כזזזה ? ;]
חחח גם אני לא הבנתי מה זה.
אז מה זה ביצת הפתעה?? זה ביצה שאתם מאמצים
לוקחים את הקוד שמים באתר שלכם , בחתימה שלכם בפורום , ומחכים
אחרי כמה זמן הביצה בוקעת ויש לכם יצור מגניב
לפעמים היצור גם מתפתח וגדל ליצור אחר
ולפעמים קורים עוד דברים לא נספר לכם
אתם יכולים לקחת ביצות הפתעה גדולות קטנות או פשוט הפתעות
להשים ולחכות לראות מה קורה , תהנו
כנסו תאמצו ביצה , או ביצה קטנה או הפתעה
ותחכו להפתעה וליצורים מגניבים
הסבר חעחע
אהההה דניאלללה את רואה כמו בחתימה של כרריס חחח
וואי נכנסתי איזה חמווד ... איך הגעתם לזה בכלל ?!
QUOTE (NoFOosH @ 19/06/2007) אהההה דניאלללה את רואה כמו בחתימה של כרריס חחח
וואי נכנסתי איזה חמווד ... איך הגעתם לזה בכלל ?!
חח ראיתי אצל מישו פה...והחלטתי ללחוץ על זה חח אז הגעתי לאתר
חחחח אני מהנסחפפות ..
שמתי שתייייייייייייים (:
איזה חתיכות הביצים האללה ...
אה דניאאאל את גם אימצת לעצמך חחחחחחחחחח חמודה 😂
תראו יש לכולם עכשיו בסוף לכולם יהיה כזה בחתיימה חחח.... מעניין מי התחיל עם זה ראשון ...